Obserwatorzy:

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Chciałabym po dwóch latach wrócić do Was z taką aktualizacją TEGO postu. Bardzo wiele
się zmieniło, bardzo wiele zaszło zmian w samych włosach jak i ich pielęgnacji. Używam zupełnie innych produktów, chociaż na przykład do octu z malin z Mariona mam ochotę wrócić za jakiś czas.
Po prostu trochę Wam dzisiaj poopowiadam jak to wszystko wygląda - czego używam.


SZAMPONY:
Obecnie:

Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`, Alterra
Szampon hamujący wypadanie włosów, Dermena (zostało na jedno/dwa użycia)

Niedawno zużyłam:
Szampon kasztanowy z mirrą i mlekiem z nasion słonecznika, Trawiaste (recenzja)
Szampon chroniący kolor, Kąpiel Agafii (recenzja)
Odbudowujący szampon pszeniczny, Sylveco (recenzja)
Szampon ułatwiający roszczesywanie, babydream (recenzja)
Szampon zwiększający objętość, Alverde

OLEJE:

Oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt, babydream
Arganowy olejek do włosów 8w1, Eveline Cosmetics (recenzja)
Olej kokosowy, KTC (zostało na jedno/dwa użycia)


MASKI/ ODŻYWKI DO WŁOSÓW:
Obecnie:
Maska do włosów z proteinami mlecznymi, Latte, Kallos (recenzja)


Niedawno zużyłam:
Wygładzająca odżywka do włosów, Sylveco
Regenerujące masło do włosów z Avocado i masłem shea, Alverde (recenzja)

INNE:
Masło Karite, mazidla.com (recenzja)
Masło kakaowe, Fitomed


PODSUMOWANIE:

Jak widzicie obecnie moja pielęgnacja jest uboga i minimalna, ale to dlatego, że zwyczajnie to moim włosom wystarcza i nie chcę nie potrzebnie kombinować na razie.Za jakiś czas na pewno będę musiała zaopatrzyć się w nowe produkty do włosów, bo obecnie w zapasach mam jeden szampon
i maskę z Kallosa banana - nic więcej. Mam ochotę przetestować kilka produktów, więc na pewno po nie sięgnę niedługo. Muszę kupić na pewno jakieś oleje - może coś polecacie?
Obecnie moje włosy przez ogrzewanie są niesforne - puszą się i bardzo elektryzują. Praktycznie cały czas mam je w kucyku, bądź koku, inaczej fruwają wszędzie.
Końcówki również uważam, że nadają się do podcięcia, ale niestety moje nożyczki stały się tępe
i nie będę nimi włosów ścinać, a na nowe muszę trochę poczekać.
Zaczęłam się suplementować, głównie ze względu na zmianę diety, o czym pewnie napiszę za jakiś
czas, więc mam nadzieję, że to również wpłynie korzystnie na włosy.



0 komentarze: