Obserwatorzy:

PASTA DO ZĘBÓW, GANOZHI

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

O tym, że mam w planach używać naturalnych past już wspominałam, więc nie będę się rozwodzić
po raz kolejny na ten temat. Po tym jak zostawiłam komentarz pod tym postem o tym, Pani z DXN napisała do mnie, czy mam ochotę ją przetestować, bo ona chętnie by mi wysłała tę pastę.
Zaskoczona i jednocześnie ciekawa zgodziłam się, ponieważ szukam past naturalnych, które będę
mogła z powodzeniem używać.



OPIS PRODUKTU:
Pasta do zębów DXN Ganozhi nie zawiera sacharyny i barwników. Zawiera natomiast wysokiej jakości wyciąg z Ganodermy, żel roślinny, mentol i naturalne aromaty. Skutecznie czyści zęby pozostawiając w ustach przyjemny smak. Dzięki niej Twoje zęby będą zdrowsze i piękniejsze.

Rosnące w naturze grzyby Ganoderma występują bardzo rzadko i trudno je zbierać. (...)Ganoderma ponad tysiąc lat była okryta mgłą tajemniczości. Ludzie wiedzieli tylko to, że "Ganoderma zachowuje młodość i regularne jej spożywanie zapewnia długie życie”, alewcześniej nie przeprowadzono badań naukowych, które pozwoliłyby na potwierdzenie własności leczniczych tych grzybów.
W ostatnich latach szeroko zakrojone badania przeprowadzone przez naukowców – ( analizy i badania kliniczne w szpitalach, na uniwersytetach i w firmach farmaceutycznych) - w końcu rozwiązały tajemnicę wyjątkowej efektywności tego grzyba. Grzyb Ganoderma oczyszcza krew, usuwa toksyny, chroni wątrobę, reguluje pracę jelit,wspomaga serce, reguluje ciśnienie krwi, ma działanie moczopędne, przeciwkaszlowe, wykrztuśne, uspokajające i przeciwnowotworowe. (więcej)


SKŁAD PRODUKTU:
Dicalcium Phosphate, Aqua (woda), Sucrose, Glycerin, Sodium Alginate, Menthol, Ganoderma Lucidum, Peppermint Oil, Sodium Lauryl Sulphate

CENA PRODUKTU:
8,60 € / 150g TUTAJ




MOJA OPINIA:

Pasta znajduje się w standardowej dla past do zębów tubce, która jest mniejsza od past drogeryjnych.
Otwór przez który wydostaje się pasta jest odpowiedniej wielkości i aplikacja tej pasty na szczoteczkę nie sprawia żadnych kłopotów.
Produkt jest dość gęsty. bardziej przypomina konsystencją gęstą pastę, co tutaj działa korzystnie, gdyż dzięki temu produktu potrzeba nam niewiele aby umyć nasze zęby, a to z kolei sprawia,
że pasta jest bardzo wydajna.
Zapachem przypomina typowe drogeryjne pasty - zdecydowana nuta mięty. W smaku również.
Jeśli chodzi o działanie to się nie zawiodłam - dokładnie oczyszcza zęby pozostawiając uczucie
odświeżenia na dłużej. Mam również wrażenie, że nieco wybiela zęby.
Jest dość 'ostra' ze względu na mentol w składzie, więc nie każdemu przypasuje, jednak uważam,
że jest warta uwagi i ja z pewnością chętnie będę po nią sięgać.


Podsumowując: Pasta spełnia moje oczekiwania i zostanie ze mną na dłużej.

0 komentarze: