Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - GINGERBREAD MAPLE

10:00 Karolina Rogala 0 Comments

Chyba każdy się ze mną zgodzi, że obecna aura za oknem sprzyja paleniu wosków. Ja nie ukrywam, że ostatnio trochę je odstawiłam, jednak mam zamiar do nich powrócić. Dzisiaj o wosku, który mnie zaskoczył.




OPIS PRODUKTU:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciastka piernikowego
z kremem klonowym.

MOJA OPINIA:
Zapach jak już wspomniałam mnie niesamowicie zaskoczył - połączenie słodkiej wanilii, pysznego piernika z delikatną nutą przypraw korzennych.
Na ogól nie lubię takich zapachów, mam wrażenie, że są one zbyt ciężkie dla mnie i zwyczajnie mdłe, jednak postanowiłam dać mu szansę ze względu na smakowity obrazek - tak, jestem wzrokowcem. Na szczęście się nie zawiodłam. Smakowicie wyglądający piernik również smakowicie pachnie. Zapach idealny właśnie na obecną aurę, na jesienne i zimowe wieczory,
nieco kojarzący się ze świętami. Chyba jeden z najbardziej oryginalnych zapachów Yankee.




DOSTĘPNOŚĆ, CENA:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: