Obserwatorzy:

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW #6

23:32 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj dawno zapomniana przeze mnie 'Niedziela dla włosów'. Ostatnia pojawiła się około czterech
miesięcy temu - od tamtej pory jakoś nie wpadłam na to, aby dokumentować swoją pielęgnację.
Obiecuję sobie codziennie, że będę regularnie takie posty wstawiać i niestety wychodzi co wychodzi.
Mam jednak nadzieję, że będę je zamieszczać częściej niż co cztery miesiące :D



 Na noc nałożyłam na włosy (od wysokości uszu po końce) mieszankę masła shea od mazidła.com
i nowości w moich zbiorach - masła kakaowego z Fitomed, które właśnie testuję.
Rano umyłam skalp szamponem z Kąpiel Agafii, a na część gdzie nakładałam mieszankę maseł
nałożyłam wygładzającą odżywkę z Sylveco i wmasowałam ją, a na koniec przeciągnęłam pianę
z szamponu również po tej części włosów.
Na koniec nałożyłam na około pięć minut masło do włosów z Alverde, dzięki któremu chciałam
jeszcze bardziej dociążyć swoje włosy, bo niestety ale ogrzewanie w domu sprawia, że strasznie
się elektryzują i mają tendencję do puszenia. W końcówki wmasowałam jeszcze niewielką ilość
olejku z Eveline. Włosy wysychały naturalnie.


Jak widzicie na zdjęciach włosy były wygładzone, a jednocześnie lekkie i sypkie - właśnie taki
efekt lubię najbardziej. Dzięki dobremu nawilżeniu były dociążone i bardzo miękkie.

Czy u Was też spadł śnieg? Jak widzicie po zdjęciach - u mnie prószył dość porządnie ;)
PS. Jak Wam się podoba znak wodny na zdjęciach? Ja jestem w nim zakochana!


0 komentarze: