Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - SNOWFLAKE COOKIES

12:00 Anonimowy 0 Comments

Chyba każdemu z nas święta kojarzą się z słodkościami. Aby wprowadzić się w ten
klimat nadchodzących świąt woski jak zawsze spisują się na medal. Dzisiaj o zapachu,
który zdecydowanie kojarzy mi się z świętami!



OPIS PRODUKTU:
Wygląda jak cukiernicze cudeńko – jak maleńkie, pachnące wanilią, bardzo maślane
ciasteczko oblane dekoracyjnym, różowym lukrem. Jakby tego było mało... tak samo
pachnie! Bo wosk Yankee Candle Snowflake Cookie to kwintesencja słodyczy w najlepszym
wydaniu  i inspirujący sposób na to, jak w jednej chwili wprowadzić do wnętrza domu
odrobinę świątecznej atmosfery. Tradycyjne ciasteczka to punkt kluczowy grudniowych
celebracji. Zwłaszcza te pięknie udekorowane, przygotowywane na powitanie Mikołaja
i pałaszowane w towarzystwie ciepłego mleka. Albo te, które Yankee Candle sprawnie
zamyka w uroczych, świątecznych woskach zapachowych!


MOJA OPINIA:

Z racji, że jestem wielbicielką słodkich zapachów wiedziałam od razu,
że chcę ten wosk posiadać. Tak się fajnie złożyło, że dostałam go jako dodatek do wygranej
na blogu Karoliny około roku temu. Ucieszyłam się ogromnie. Czekałam tylko na moment,
kiedy będzie czas świątecznych przygotowań, aby jeszcze bardziej poczuć jego klimat.
Przez opakowanie zakochałam się w zapachu od razu. Przyszedł moment, kiedy nadeszła
na niego kolej. Jako, że wiedziałam, że zapach będzie w moim małym pokoju intensywny
wkruszyłam go do kominka w niewielkich ilościach. Po chwili cały mój pokój (i nie tylko!)
ogarnął zapach słodki, jednak wbrew pozorom wcale nie mdły.
Zdecydowanie jest to bardzo lukrowy zapach, który ma w sobie także nuty ciasteczkowe,
a także waniliowe. Zapach będzie odpowiedni dla wielbicieli słodkich zapachów,
którzy nie boją się lukrowanych ciasteczek.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: