Obserwatorzy:

TRWAŁY PODKŁAD MATUJĄCY, SO MATTE PERFECT STAY FOUNDATION, MISS SPORTY

12:00 Karolina Rogala 0 Comments

Tanie nie zawsze znaczy gorsze, o czym przekonałam się już nie raz. Dzisiaj o kolejnym produkcie, który poznałam w sumie przez przypadek, przez moją oszczędność.
Chciałam podkład, jednak wpadła mi wtedy w oczy jeszcze inna rzecz i kwotę, którą miałam
przeznaczyć na podkład musiałam rozplanować na te dwie - tak też wpadł mi w ręce dzisiejszy
bohater.

OPIS PRODUKTU:
Zapewnia nieskazitelną, zdrowo wyglądającą cerę. Kontroluje wydzielanie sebum,
zapewnia matowy efekt by wyglądać świeżo przez 14 godzin. Lekka formuła nie zatyka
porów i pozwala skórze oddychać. Nie ściera się, nie brudzi obrań. Wzbogacony w witaminy
A, C, E i antyoksydanty by chronić skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.



CENA PRODUKTU:
ok. 15zł / 27ml


MOJA OPINIA:
Podkład znajduje się w opakowaniu z pompką air-less, dzięki czemu zużyjemy podkład
do końca. Wydobywanie produktu jest proste i wystarczy pompka, czy dwie, aby pokryć
całą twarz.
Nie wiem ile dokładnie jest odcieni tego podkładu, ja miałam najjaśniejszy, który nie miał
dokładnych pod tonów - mieszanka żółtych, różowych i beżowych. Podkład wtapia się
w skórę niezależnie od naszego odcienia cery.
Podkład jest matujący, jednak nie daje płaskiego 'matu', a delikatny, naturalnie wyglądający
mat. Ja mam cerę mieszaną i tak na prawdę ten podkład nie wymagał u mnie przypudrowania
aby wytrzymać do sześciu godzin nienaruszony. Jeśli go przypudrowałam to był w stanie
trzymać się na skórze do dziesięciu godzin.
Nie ma jakiegoś wielkiego krycia, ale uważam, że od krycia jest korektor, nie podkład.
Ściera się równomiernie, nie pozostawiając plam. Nie zapychał cery, nie podrażniał,
nie uczulał.

Podsumowując: Jak dla mnie jest to idealny, lekki podkład na lato. 

0 komentarze: