Obserwatorzy:

TAG ŚWIĄTECZNY - CZYLI CO I JAK WYGLĄDA U MNIE

09:00 Karolina Rogala 0 Comments

Wigilia już jutro, więc postanowiłam, że powiem Wam co nieco o tym jak wyglądają
święta u mnie. Skorzystałam z gotowych pytań tagu świątecznego, które znalazłam
w sieci i dodałam kilka pytań od siebie.


źródło

Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Zawsze w moim domu ozdoby wyciągało się tydzień przed świętami, a choinka była kilka dni przed
Wigilią, czasami i w samą Wigilię. Nie lubię zbyt wczesnego przygotowania, bo mam wrażenie,
że wtedy cały urok przemija...
Ulubiony świąteczny film:
Generalnie lubię filmy o świątecznej tematyce - nawet latem. Mają coś magicznego
w sobie. Standardowo lubię Kevina - i tak, oglądam go co roku ;)
W tym roku jednak zakochana jestem w 'Listy do M. 2' nie tylko dlatego, że ścieżki muzyczce
w tym filmie nagrał mój ukochany duet Tabb & Sound'N'Grace, ale również dlatego, że film
ma w sobie wiele treści i jest po prostu dobry, co tutaj ukrywać.

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie:
Zawsze u mnie w domu celebruje się Święta w ubraniach odświętnych - nie musi to być elegancka
sukienka, ale schludny strój obowiązkowo.

Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Prezenty, które daje się u nas w domu otwieramy zaraz po kolacji Wigilijnej.

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Zdecydowanie będzie to zapach choinki! Cały rok na niego czekam i nikt mi nie wmówi, że jest
coś lepszego niż żywa choinka na święta. Żadne woski, czy świeczki nie są w stanie oddać zapachu
świeżej choinki.

Ulubione świąteczne jedzenie:
Zdecydowanie ryby, poza karpiem - ot taki mój paradoks. Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy
zjadam kilogramy ryb. Dla mnie mogłoby być dwanaście różnych ryb na stole jako potrawy wigilijne. Nie lubię barszczy, pierogów, makaronu z makiem, makowca... wyłącznie ryby.

Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Chyba w każdym domu są jakieś tradycje. U mnie od lat wygląda to tak, że Wigilię spędzamy w domu, pierwsze Święto u jednej babci, a drugie - u drugiej.

 Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Z takich 'kultowych' to z pewnością: Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
oraz Wham! - Last Christmas.
Z tych nowszych to ostatnio siedzi mi w głowie piosenka... Coca Coli. (ta)

Czy lubisz Święta Bożego Narodzenia?
Generalnie z roku na rok te Święta coraz bardziej mnie przerażają. W tym roku miałam okazję przekonać się jak wyglądają święta w sklepie oczami pracownika - ale o tym chcę napisać osobny post, bo warto poruszyć tę kwestię. Zawsze święta kojarzyłam z rodzinnymi spotkaniami z racji,
że mam liczną rodzinę i rok w rok się wszyscy spotykamy, więc uwielbiałam ten czas.
Obecnie podchodzę do nich dość neutralnie - lubię rodzinne spotkania, dawanie i otrzymywanie
prezentów, piosenki świąteczne, wygląd miast w tym okresie no i kocham choinkę, jednak nie lubię tej całej nagonki, sztucznej otoczki, sztucznych życzeń składanych z przymusu, tłoków w sklepach.


Jak wyglądają święta u Was? Jeśli dodawaliście tag świąteczny, czy inny post z przemyśleniami
na temat Świąt to dajcie znać i zostawcie link, chętnie zajrzę.

0 komentarze: