Obserwatorzy:

NOWOŚCI MIESIĄCA - GRUDZIEŃ + PODSUMOWANIE WISHLISTY

09:00 Karolina Rogala 0 Comments

Ostatnie nowości w tym roku - co Wy na to? Kolejne rachunki będą już na nowy rok.
Czuję, że nie zabraknie nowości.
Podsumowując wishlistę z TEGO postu muszę powiedzieć, że spełniłam 4/9 rzeczy,
jednak z dwóch rzeczy zrezygnowałam świadomie nie chcąc robić zapasów (peeling
i płyn micelarny Sylveco), a lampę pierścieniową zastąpiłam zestawem namiotu
bezcieniowego z dwoma lampami, więc jestem zadowolona.
Jednak przejdźmy do głównego tematu tego postu - zakupów grudniowych.


Zacznijmy od zaopatrzenia Semilacowego - Top Mat, bo miał być manicure z sweterkiem
i trzy 'świąteczne' lakiery - 094 Pink Gold, 005 Berry Nude i 089 Black Plum.



Uzupełnienie zestawu do hybryd - tego nigdy za wiele ;)





Kasetka do cieni z Inglota i cień nr. 378 to dodatki do zamówionego prezentu dla mamy,
po prostu taka wymówka do darmowej przesyłki, no wiecie... :D

Kredka Hean wpadła do koszyka przy zamówieniu na minitshop. Chcecie jej recenzję?


Paletka Zoeva Naturally Yours, czyli moja miłość do której długo wzdychałam
i w końcu jej uległam. Jestem przekonana, że to nie jedyna moja paleta Zoevy ;)



Paczka, którą już na blogu prezentowałam TUTAJ, więc nie będę się na jej temat
rozpisywać.



Zadeklarowałam się w tamtym wpisie, że poczynię zakupy w sklepie
NATURA ORGANIKA, z którym podjęłam współpracę - oto i one przed Wami.
Szampon zwiększający objętość Alverde - wrzuciłam z ciekawości.
Pianka do mycia twarzy Organic Therapy i rumiankowy żel do mycia twarzy

z Sylveco to uzupełnienie produktów, które mi się skończyły.


Skończył mi się również krem, który używałam na noc, więc zamówiłam krem brzozowy
z Sylveco, w którym już jestem zakochana.
Niestety coś mi się stało z moim masłem shea i strasznie zaczęło mnie uczulać, nie wiem
dlaczego, więc robię sobie przerwę i dlatego kupiłam krem pod oczy.
Próbki Resibo to dodatek do zamówienia.


A Wam co wpadło w tym miesiącu w łapki? :)

0 komentarze: