Obserwatorzy:

DENKO #17 - LISTOPAD + PONOWNE WYNIKI ROZDANIA

12:08 Karolina Rogala 0 Comments

Kolejny miesiąc za nami i kolejne denko przed Wami. Pokazywałam już swoje
nowości listopada TUTAJ, więc dzisiaj czas pokazać jak redukuję swoje już
niewielkie zresztą zapasy.


ZIELONY - spełnił moje oczekiwania//byłam zadowolona/kupię
ŻÓŁTY - po części spełnił moje oczekiwania/zastanowię się zanim kupię ponownie

CZERWONY
 - nie spełnił moich oczekiwać/nie kupię



MASKA BLUEBERRY, KALLOS (RECENZJA) - nie robiła efektu 'wow', ale też
nie była zła. Nawilżała włosy, jednak zdecydowanie bardziej wolę wersję bananową.

MASKA DO WŁOSÓW ORCHID, BIOVAX (RECENZJA) - rewelacyjna maska,
która świetnie działała na moje włosy. Niestety jej cena mnie zniechęca.


 
ŻEL POD PRYSZNIC GLAMOROUS, PALMOLIVE (RECENZJA)
- przepięknie
pachnący żel pod prysznic, który skradł moje serce. Może kiedyś wrócę jak wykończę
zapasy.

KOKOSOWY OLEJEK DO KĄPIELI, SWEET SECRET - zamówiłam dla mojego R.,
ponieważ kocha zarówno kokosa jak i banana. Miałam kiedyś krem z tej serii, więc
wiedziałam, że zapach będzie dla niego idealny. Nie pomyliłam się. Nie był to jednak
olejek, a zwykły żel do kąpieli, czy pod prysznic. Jedyne na co narzekał to opakowanie,
z którego ciężko się wydobywało produkt.


SUCHY SZAMPON, BATISTE - ciekawy, jednak delikatnie mdlący
zapach. Do działania nie mam zastrzeżeń i na pewno kupię nie raz.

SUCHY SZAMPON, AUSSIE (RECENZJA)
- szału nie robił, jednak nie był
najgorszy. Nie wrócę, bo wolę tańszy Batiste.

SZAMPON DO WŁOSÓW, BABYDREAM - podstawowa wersja, której kiedyś
nie cierpiałam. Pierwszy raz jednak miałam go kiedy zaczynałam z włosomaniactem
i moje włosy były w opłakanym stanie. Teraz szampon się spisywał, nie plątał
mi włosów, nie były tępe. Byłam zadowolona.


HERBACIANY OLEJEK ETRYCZNY, OPTIMA-PLUS (RECENZJA) - idealny
na wszelkie zmiany na cerze. Stosowałam i ja i mój R., oboje byliśmy zadowoleni.

EKOLOGICZNY OLEJEK TAMANU, MAZIDLA.COM (RECENZJA)
- oj cudowności!
Działał na moją cerę jak zbawienie, więc na pewno jeszcze go zakupię.


PŁYN MICELARNY, BEBEAUTY (RECENZJA)
- mój ulubiony. Ciężko mi będzie
z niego zrezygnować, ale wiem, że skład ma nienajlepszy, więc...

ZESTAW KREMÓW, EUCERIN (RECENZJA)
- świetne kremy. Generalnie zdecydowanie
lepiej spisywał się krem na noc, jednak ten na dzień też nie był zły. Nie kupię, bo wątpię
abym miała taką potrzebę, ale polecam każdemu.


PODKŁAD MATCH PERFECTION, RIMMEL - szczerze to 'tyłka mi nie urwał'.
Zdecydowanie lepiej wyglądał aplikowany palcami, jednak nadal nie wyglądał tak
jakbym tego chciała.

TUSZ DO RZĘS, EVELINE COSMETICS
(RECENZJA) - oj mój ulubieniec!
Rzęsy wyglądały po nim bardzo dobrze. Obecnie mam maskarę Ingrid i chyba
to ona wygra pojedynek na najlepszy tusz...


MASKA DO TWARZY, BALEA - wygrałam ją w rozdaniu u Moniki. Byłam z niej
na prawdę zadowolona - dobrze nawilżała cerę, nie uczuliła mnie, nie podrażniła.

MASKA DO TWARZY, ZIAJA - kto mnie czyta od jakiegoś czasu wie, że są to moje
ulubione jak do tej pory maseczki. Obecnie testuję coś bardziej naturalnego i chyba
mają konkurencje ;)

KREM DO RĄK, CZTERY PORY ROKU (RECENZJA)
- bardzo fajny krem.
Kupiłam już poziomkowy z tej samej firmy.


A jak tam u Was z zużywaniem kosmetyków w tym miesiącu? :)



PONOWNE WYNIKI ROZDANIA

Gratuluję! 

0 komentarze: