Obserwatorzy:

TAG: DWADZIEŚCIA FAKTÓW O MNIE

10:22 Karolina Rogala 0 Comments

Dzisiaj miałam ochotę na lekki post, stąd pomysł na tag. Zastanawiałam się 
o czym konkretnie go zrobić i pomyślałam, że w sumie mało Wam o sobie
mówię to zrobię tag po prostu.. O MNIE.




1. W tym roku ukończyłam liceum o profilu biologiczno-chemicznym, zdałam maturę.
2. Pogoda ma wpływ na mój humor i samopoczucie - mogę mieć zasłonięte okna,
ale po tym jak się czuję potrafię powiedzieć jaka jest pogoda.
3. Nigdy nie lubiłam swojego nazwiska. Los chciał, że poznałam chłopaka, z którym
obecnie jestem i ma bardzo podobne - Rogala - Rogalski. Chyba będzie trzeba się
przyzwyczaić :D
4. Pieniądze wydaję szybciej niż oddycham - już tak mam, nie potrafię oszczędzać
i zawsze znajdę coś co 'potrzebuję', aby wydać ostatnie grosze.
5. Jestem wielkim owocożercą - uwielbiam wszystkie owoce i mogłabym ich jeść tony!
6. Kocham zwierzęta - już od najmłodszych lat uwielbiałam z nimi przebywać, pomagać
im. Na swoim koncie miałam ich sporo - do tej pory w rodzinnym domu został z rodzicami
kot i świnka, a tutaj gdzie teraz mieszkam mam chomika. Mam jednak nadzieję, że to dopiero
początek ;)


7. A propo zwierząt - łatwiej mi przychodzi pomaganie i opatrywanie właśnie zwierząt
niż ludzi. Dziwne zjawisko, ale kiedy widzę człowieka np. z rozwaloną głową to zaczyna
mi się kręcić w głowie i jest mi słabo, ale kiedy widzę zwierze z jakimkolwiek uszkodzeniem
ciała to od razu pomagam - tym sposobem opatrywałam mojego kota wiele razy i złożyłam
nawet złamany ogon.
8. Uwielbiam spać! Mogłabym spać całymi dniami - jeśli jestem zmęczona w dzień to się
położę i śpię od razu, później wstanę i wieczorem znowu kładę się spać, bez najmniejszego
problemu, czy oporu.
9. Nie znoszę zapachu papierosów - jest mi od razu niedobrze, brzydzi mnie osoba,
która 'prześmierdła' tym zapachem.
10. Wierzę w przyjaźń damsko-męską. Nie każdą, ale sama mam przyjaciela, którego
znam od lat i potrafimy rozmawiać o wszystkim.
11. Interesuję się fotografią od około 9 roku życia. Uwielbiam fotografować, choć ostatnio
brakuje mi na to czasu.
12. Uwielbiam małe dzieci - mam dość dużą rodzinę, w której znajdę dzieci z każdego
praktycznie rocznika i zawsze uwielbiałam się opiekować tym kuzynostwem.
Pracuję również w miejscu, gdzie przewija się sporo dzieci i uwielbiam kiedy one
są takie kochane, przyjdą, pozaczepiają, zagadają. Haczyk jest taki, że osobiście
nie śpieszy mi się do własnych :D
13. Uwielbiam muzykę - wszelaką. Lubię śpiewać, chociaż nie potrafię. Lubię słuchać,
cokolwiek robię. Żyję muzyką na co dzień.
14. Nie lubię sprzątać, ale lubię mieć czysto. Obecnie mam do sprzątania wyłącznie jeden
pokój, a i tak ciężko mi się zmotywować, aby utrzymać go w porządku cały tydzień.
Zazwyczaj cały tydzień zbieram bałagan i motywuję się w dniu wolnym, aby posprzątać.
15. Uwielbiam las - spacery po nim, zdjęcia lasu, zapach związany z lasem - wszystko
co z nim związane. To zasługa rodziców, z którymi w dzieciństwie sporo czasu spędzałam
właśnie tam na grzybobraniu, czy na zbieraniu jagód.
16. Najlepiej mi się je, kiedy siedzę przed komputerem i mam włączony filmik na yt.
17. Kocham oglądać filmy - staramy się z R. oglądać chociaż jeden codziennie.
Jak na razie nam to wychodzi ;)
18. Lubię sprawiać prezenty innym - najlepiej takie personalizowanie, ładnie zapakowane.
19. Uczyłam się angielskiego przez 12 lat, umiem się porozumiewać w tym języku,
ale zwyczajnie się boję i mam barierę, bo jestem osobą nieśmiałą z natury.
20. Jestem osobą, która jest strasznie tolerancyjna i wyrozumiała, jednak nie potrafię
przejść obojętna obok krzywdy drugiej osobie, nawet jeśli 'zasłużyła'.


Kto przeczytał wszystkie fakty? :D Może coś się powiela z faktami o Was?
Dajcie się poznać! Napiszcie coś od siebie :)

0 komentarze: