Obserwatorzy:

PRZEGLĄD OFERT

11:24 Anonimowy 0 Comments

Przegląd ofert nie będzie już cotygodniowy, ponieważ nie jestem w stanie co tydzień
zamieszczać go na blogu. Zazwyczaj posty piszę w czasie wolnym od pracy, a gazetek
na przyszły tydzień nie jestem w stanie przewidzieć, więc przegląd będzie się pojawiał
kiedy będę miała na to czas.



Chyba o tej promocji w Rossmannie nie muszę nikomu mówić - wszędzie o niej pełno.
Sama wybiorę się na drugą turę po kilka rzeczy, które pewnie pokażę w nowościach.



Dla fanek kosmetyków Aussie również w Rossmannie czeka niespodzianka - kup dwa produkty,
a trzeci otrzymasz gratis. Szczegóły.




Natura też nas rozpieszcza promocjami - do -40% na kolorówkę.



Mnie ciekawi marka KOBO, jednak na razie mam wszystko, więc nie będę robić zapasów.



Napiszcie mi koniecznie na co warto się skusić :)

0 komentarze: