Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - LAKE SUNSET

11:00 Anonimowy 0 Comments

Posprzątałam pokój, wypiłam kawę, zrobiłam i zjadłam obiad, więc nadszedł czas
na zapalenia wosku. Długo zastanawiam się - jakiego. Popatrzyłam do swoich zbiorów,
które już swoją drogą nie są takie pokaźne, bo jesień sprzyja wypalaniu.
Lake Sunset - podobno świeża nuta, więc do czystego pokoju idealna. Czy aby na pewno?



OPIS PRODUKTU:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: ozon, drewno oraz ananas.

Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop
aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru.
W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną
– uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile.
Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna
dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły
czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.




MOJA OPINIA:
Zapach nie do końca jest oczywisty - niby świeży zapach, jednak w tle przewija
się ciężka, mocna nuta drewna, która trochę przypomina mi zapachy męskie.
Faktycznie - paląc go przychodzą mi na myśl dni nad brzegiem jeziora,
ten klimat, zapach wody, otaczająca mnie atmosfera.
Uwielbiam takie świeże, jednak wyraźne zapachy - szczególnie po wysprzątaniu
pokoju, wtedy podkreślają tę czystość. Nie wiem, też tak macie?
Wosk idealnie nada się podczas każdej pory roku, więc na pewno warto go mieć.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: