Obserwatorzy:

SŁÓW KILKA... ODŚWIEŻAJĄCA MGIEŁKA DO CIAŁA JABŁKO Z ANYŻEM, YVES ROCHER

11:00 Anonimowy 0 Comments

Po nieudanej przygodzie z mgiełką z Avonu chciałam poszukać coś nowego, jednak
z pomocą przyszła mi wygrana w rozdaniu. Jako, że już dawno nie pisałam nic nowego
w serii "słów kilka" to postanowiłam, że czas wrócić do tej serii, bo chyba warto
czasami napisać krótko o jakimś produkcie, który nie koniecznie nadaje
się na 'pełnowartościową" recenzję.


OPIS PRODUKTU:
Odkryj limitowaną edycję o orzeźwiającym zapachu jabłka z anyżem. Kolekcja powstała
specjalnie z myślą o wakacjach, idealnie oddając klimat beztroski, słońca i wypoczynku.
Formuła zawiera olejek eteryczny z jabłka oraz olejek eteryczny z anyżu
Poręczny flakon stworzony specjalnie do torebki, aby móc przedłużać soczysty zapach
o dowolnej porze dnia.

CENA PRODUKTU:
ok. 27zł / 100ml (TUTAJ)


MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w małym, poręcznym opakowaniu z atomizerem.
Dzięki przezroczystemu opakowaniu możemy kontrolować zużycie produktu.
Atomizer działa bez zastrzeżeń - nie zacina się, działa poprawnie rozpylając
delikatną mgiełkę.
Zapach to dokładnie soczyste, jesienne jabłka z słodkim anyżem. Osobiście zapach
jabłek uwielbiam, natomiast anyżu niekoniecznie, jednak to połączenie mnie
strasznie oczarowało! Zakochałam się zarówno w mgiełce jak i żelu peelingującym
z tej samej serii, który opiszę Wam niedługo.
Fakt, że mgiełka nie utrzymuje się długo na skórze, jednak jak dla mnie jest to idealny
produkt szczególnie po kąpieli, bądź po prostu w ciągu dnia, żeby dodać sobie jakiegoś
delikatnego zapachu - nie koniecznie ciężkich perfum.


Podsumowując: Uważam, że ten produkt jest świetny do torebki oraz do spryskania
się po kąpieli, bo nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam iść do łóżka ładnie pachnąca.

0 komentarze: