Obserwatorzy:

ROZŚWIETLENIE, KREM OPALIZUJĄCY CERA SUCHA I NORMALNA, ZIAJA SOPOT

11:00 Anonimowy 0 Comments

Skończył się mój lekki krem nawilżający Nivea, którego używałam na dzień, głównie
pod makijaż, więc z zapasów wyciągnęłam coś nowego i dzisiaj właśnie o nim.



OPIS PRODUKTU:
  • poprawia koloryt skóry oraz dostosowuje go do rodzaju karnacji,
  • dodaje skórze subtelnego blasku,
  • aktywnie nawilża i rewitalizuje,
  • skutecznie wygładza oraz zapobiega fotostarzeniu,
  • działa korygująco delikatnie modelując owal twarzy.

SKŁAD PRODUKTU:

Aqua, Isopropyl Myristate, Octyldodecanol, Glycerin,Polyglyceryl-3 Methylglucose
Distearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glyceryl Stearate, Glycine Soja Oil,
Xanthan Gum, Atelocollagen, Sodium Chondroitin Sulfate, Cocos Nucifera Oil,
Beta-Carotene, Tocopherol, Dimethicone, Polacrylamide, C13-14 Isoparaffin,
Laureth-7, Stearyl Alcohol, Panthenol, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol,
Tocopheryl Acetate, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Phenoxyethanol,
Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl
Urea, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene,
Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citric Acid.


CENA PRODUKTU:
ok. 11zł / 50ml


MOJA OPINIA:
Krem znajduje się w małym, odkręcanym słoiczku, który zapakowany jest w niewielki
kartonik. Wszystko utrzymane w kolorystyce biało-rudej.
Sam produkt ma pomarańczowo-kremowy kolor - zdjęcie go idealnie oddaje.
Zapachu szczególnie nie czuć, lekko kremowa nuta, jednak nie czuć jej poza opakowaniem.
Krem ma lekką konsystencje, która bardzo szybko się wchłania w skórę.
Idealnie nadaje się pod makijaż, jednak niektóre podkłady się na nim rolują.
Nie zauważyłam specjalnego rozświetlenia, czy wyrównywania kolorytu.
Ponadto nie uważam, że ten krem mógłby się sprawdzić na cerze suchej do której
jest dedykowany. Mam cerę mieszaną i dla mnie nawilżenie jest zbyt małe,
a co dopiero dla skóry suchej. To, że dodaje skórze lekkiego blasku to się zgodzę,
a to dlatego, że zawiera w sobie delikatne drobinki rozświetlające.
Wydaje mi się, że ten krem byłby idealny na lato.


Podsumowując: Nie zachwycił mnie niczym szczególnym, więc pewnie nie sięgnę
po niego więcej.

0 komentarze: