Obserwatorzy:

PUDER W KULKACH ROZŚWIETLAJACO-KORYGUJĄCY, MARIZA

11:00 Anonimowy 0 Comments

Patrząc za okno codziennie przekonuję się, że pomimo, że jesień jest piękna to nie cierpię
dni kiedy słońca brakuje. Moja cera również staje się zawsze jesienią jakaś 'szara',
więc muszę się wspomagać rozświetlającym makijażem, który swoją drogą uwielbiam.
Dzięki Trusted Cosmetics miałam okazję przetestować puder w kulkach
rozświetlająco-korygujący firmy Mariza.


OPIS PRODUKTU:


CENA PRODUKTU:

 21zł / 17g (TUTAJ)



MOJA OPINIA:
Puder znajduje się w plastikowym, odkręcanym opakowaniu, które dodatkowo jest
zabezpieczone wewnątrz plastikowym wieczkiem, które "przytrzymuje" kulki,
dzięki czemu kuleczki nie kruszą się kiedy przenosimy go, czy też mamy go w torebce.
Opakowanie pomimo, że jest plastikowe to jest bardzo solidne i dobrze wykonane.
Kuleczki wewnątrz są w czterech kolorach - różowym, beżowym, złotym oraz zielonym.
Pierwsze trzy mają za zadanie rozświetlać naszą cerę, tworzyć efekt trójwymiarowości
przy konturowaniu twarzy, natomiast zielona mają korygować nasze zaczerwienienia.
Produkt nie posiada konkretnego zapachu - raczej jest to delikatny zapach pudrowości,
który jest mało wyczuwalny.
Kiedy nałożymy produkt na twarz uzyskujemy efekt przepięknej, rozświetlającej tafli,
która odbija pięknie światło, bez zbędnych drobinek, czy brokatu.
Efekt jest bardzo delikatny i subtelny, co sprawia, że jednocześnie jest spektakularny
i bardzo naturalny.
Bardzo podoba mi się również trwałość produktu - utrzymuje się spokojnie do kilku
godzin.
Moim zdaniem rozświetlacz to niezbędnik podczas jesieni - skóra wygląda promienniej,
a co za tym idzie - zdrowiej.
Warto również wspomnieć o tym, że po za bardzo prostą aplikacją to z produktem się
bardzo łatwo pracuje, gdyż daje się blendować, możemy stopniowo budować efekt,
bądź 'ściagać' go zwykłym czystym pędzlem.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i z pewnością będzie mi towarzyszył
na długo.


Podsumowując: Myślę, że warto zainwestować te 21zł, aby móc cieszyć się promienną,
rozświetloną cerą w takie szare dni, kiedy brakuje słońca.



Fakt, iż dostałam produkt do testowania w ramach współpracy nie wpłynął na ocenę końcową
tego produktu. Wszystkie wyrażone w recenzji są moimi własnymi opiniami, na które
nie miały wpływu osoby trzecie.

0 komentarze: