Obserwatorzy:

NATURALNA KREDKA DO BRWI, FELICEA

11:00 Anonimowy 0 Comments

Jeśli czytacie mojego bloga to mogliście przeczytać już o dwóch produktach do brwi,
jednak byłby to zestawy z cieniami. Od jakiegoś czasu nosiłam się z zakupem kredki
do brwi, aby spróbować tej metody. Na przeciw wyszła mi firma felicea, a z którą
udało mi się nawiązać współpracę.


OPIS PRODUKTU:
Idealna do podkreślania kształtu i koloru brwi. Kremowa konsystencja sprawia, że nakłada 
się ją lekko i równo. Zawarte w kredce naturalne pigmenty są trwałe i idealnie komponują 
się z różnymi rodzajami karnacji. Dostępna w 3 wariantach kolorystycznych. 
Skuwka z aplikatorem, szczoteczką.


WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych 
Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, 
przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Woski Candelilla pielęgnuje, 
wygładza i natłuszcza skórę. Naturalny minerał z grupy krzemianów - talk, nadaje kosmetykom 
gładkości, na a skórze łagodzi podrażnienia. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości 
regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, – antyutleniacz – działa kojąco i regenerująco, hamuje 
procesy starzenia skóry. Kredki zawierają tylko naturalne barwniki żółty, czerwony i czarny.


CENA PRODUKTU:

19zł (TUTAJ)


SKŁAD PRODUKTU:
Ricinus Communis Seed Oil - Olej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Hydrogenated Vegetable Oil - Uwodorniony olej roślinny
Capric Triglyceride - Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Palm Glycerides - Nasycony olej z pestek palmy olejowej
Candelilla Cera - Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera - Wosk Carnauba
Cera Alba - Wosk pszczeli
Talc - Talk
Tocopheryl Acetate - Witamina E
Mica - Mika
C.I. 77499 - Czarny mineralny pigment (81, 82)
C.I. 77491 - Czerwony mineralny pigment (82)
C.I. 77492 - Żółty mineralny pigment (82)


MOJA OPINIA:
Do testów wybrałam sobie odcień 83, zatem najjaśniejszy z gamy. Nie do końca
trafiłam z kolorem, ale nadaje się on do zaznaczania przodu brwi, łuk i zakończenie
muszę nadal uzupełniać cieniem.
Kredka nr.83 ma brązowy, chłodny ocień, zatem na pewno będzie nadawała się
do jasnych brwi u blondynek na przykład.
Bardzo podoba mi się samo wykonanie i pomysł kredki. Design minimalistyczny,
biały wyłącznie z napisem firmowym. Dołączona szczoteczka na pewno jest ciekawym
dodatkiem, ponieważ mamy jeden produkt i nie musimy nosić ze sobą osobno
szczoteczki do brwi.
Sama kredka jest dość twarda przy aplikacji, jednak nie sprawia to jakiegokolwiek
problemu, bo jednocześnie jest woskowa i bardzo napigmentowana.
Na brwi tworzy naturalny efekt i delikatnie wygładza włoski, dzięki woskowi,
który jest w niej zawarty.
Jedynym problemem jest jej ostrzenie (albo to ja mam kiepską temperówkę).
Kredka bardzo się wtedy łamie. Rozwiązaniem jest włożenie jej na jakiś czas
do lodówki i dopiero wtedy daje się temperować bez łamania.


Podsumowując: Kredka spełniła moje oczekiwania. Nie do końca trafiłam z kolorem,
więc używam jej wyłącznie na przód brwi, jednak nie sprawia mi to problemu.


Warto również zajrzeć na stronę i facebooka firmy, ponieważ w asortymencie mają
sporą ilość naturalnej kolorówki.

0 komentarze: