Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - MANGO PEACH SALSA

11:00 Anonimowy 0 Comments

O tym, że zapach mango lubię pisałam nie raz. Pierwszy wosk o zapachu mango
miałam z Kringle Candle - tutaj recenzja. Jak tylko zobaczyłam mango w ofercie
Yankee zapragnęłam go mieć, tak więc nie czekając - zamówiłam.

OPIS PRODUKTU:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
Wyczuwalne aromaty: mango, brzoskwinia oraz różowy pieprz.

Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół 
siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, 
soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny 
koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. 
Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. 
Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk
Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą
egzotycznych wakacji.



MOJA OPINIA:

Zapach wcale nie taki oczywisty jaki by mógł się wydawać po nazwie.
Niby połączenie brzoskwini i mango, jednak jak dla mnie nie do końca.
Na pewno jest mocno owocowy z nutą słodkości, a wręcz cukierkowości.
Na pierwszy plan wysuwa się tytułowa brzoskwinia, w tle czuć mango,
jednak nie takie słodkie jakie znam na przykład z wosku Kringle,
a takie z nutą kwaśności i być może wspomnianego różowego pieprzu.
Zapach idealny na każdą porę roku - myślę, że i latem by się nadał.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: