Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - EGYPTIAN MUSK

12:00 Anonimowy 0 Comments

Dzisiaj chcę Wam powiedzieć o wosku, którego jedni kochają, a dla innych mogłoby
go nie być. Jak jest w moim przypadku?




OPIS PRODUKTU:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat uwodzicielskiego
piżma połączonego ze szczyptą wanilii i drzewa cedrowego.

MOJA OPINIA:
Wyobrażałam sobie, że będzie to połączenie męskich zapachów i słodkiej wanilii.
Niestety zawiodłam się na tym zapachu bardzo. Połączenie to pachnie owszem, męsko,
ale jest to bardziej taki zapach kolonialnych perfum, których używają starsi panowie
w połączeniu z mydlanymi nutami. Nie, zdecydowanie to nie jest zapach dla mnie.
Jak jednak już wspomniałam są osoby, które ten zapach kochają, więc może warto
jednak wypróbować. Na pewno jest to zapach na jesień.


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: