Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - CAPPUCCINO TRUFFLE

11:00 Anonimowy 0 Comments

Okres jesienny skłania wręcz do częstszego sięgania po woski, zatem na pewno
będzie ich tutaj zdecydowanie więcej - zaczynając o dzisiaj.


OPIS PRODUKTU:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: głęboki, bogaty aromat ziaren palonej kawy z nutą aksamitnej czekolady.



MOJA OPINIA:
Wosk zakupiłam jeszcze kiedy na dworze było gorąco, więc stwierdziłam, że zapach
nie nada się na upalne dni i czekał sobie spokojnie na swoją kolej.
Wróciłam z pracy i stwierdziłam, że mam ochotę na jakiś słodki wosk, który jednocześnie
nie będzie męczący - padło na niego.
Wybrałam go i... zakochałam się! Naprawdę czekoladowy zapach z naprawdę małą
domieszką kawy gdzieś w tle.
Obecnie mam duży pokój, a mimo to 1/4 tartaletki wystarczyła, żeby cały 'zatopił'
się tym zapachu. Zapach jest intensywny, jednak nie męczący i na pewno nie mdlący.
Czekolada jest na prawdę zbliżona do naturalnego zapachu. Mogłabym mieć balsam
do ciała o tym zapachu - chyba bym go zjadła!


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:

Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

0 komentarze: