Obserwatorzy:

NOWOŚCI MIESIĄCA - WRZESIEŃ

10:42 Anonimowy 0 Comments

Kolejny miesiąc już za nami, a więc czas podsumować nowości, które się u mnie
pojawiły we wrześniu. Nie szalałam na zakupach, jednak trochę się uzbierało.


Suchy szampon Batiste - był w promocji w Rossmannie, więc wrzuciłam go do koszyka.

Pasta do oczyszczania twarzy (recenzja) - uwielbiam ją, wiec wzięłam na zapas,
bo kończy się mój peeling z Kolastyny.



Maseczki Ziaja - chyba każdy zna. Ja je uwielbiam!

Puder matujący all about matt, essence - tak zachwalany, że musiałam wypróbować,
kiedy zabrakło mi innych pudrów.

Odżywka do paznokci, wibo - chciałam tę co zawsze, ale niestety nie było,
więc wzięłam inną wersję.



Calcium Pantothenicum Jelfa
- zaczęłam po raz kolejny kurację CP. Głównie
z myślą o włosach, ale paznokcie też skorzystają. Myślałam w ogóle żeby zrobić
akcję z przyjmowaniem CP - co Wy na to?



Naturalna kredka do brwi, felicea - otrzymałam ją w ramach testowania, niedługo
napiszę Wam o niej coś więcej.


Odżywka do włosów, Jantar - chyba każdy zna tę wcierkę. Ostatnio nie dała u mnie
żadnych efektów, ale postanowiłam dać jej drugą szansę.

Nowy zapach Calvina Kleina - o tym też napiszę Wam w osobnym poście.


Woski Yankee Candle - wyłącznie Home Sweet Home jest dla mnie, a reszta będzie
dla Was już niedługo. Szykuję (chyba) ciekawe rozdanie :)


Mgiełka do ciała i żel peelingujący pod prysznic Yves Rocher - wygrałam to w rozdaniu,
niestety nie mogę sobie przypomnieć u kogo, a chciałam jak zawsze podlinkować :<


A jak tam Wasze nowości w wrześniu?

0 komentarze: