Obserwatorzy:

110 - NICOLE COSMETICS

11:00 Anonimowy 0 Comments

Pewnie już na większości blogów widzieliście prezentację zapachów z Nicole.
Ja otrzymałam zapach w ramach testowania na portalu trustedcosmetics.


OPIS PRODUKTU:
Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem
dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup
perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych,
oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 
 

CHARAKTERYSTYKA ZAPACHU:Nicole 110: bursztyn, lotos, mahoń, kaki, piżmo, orchidea, fiołek, owoc granatu, nuty śmietany


ODPOWIEDNIK:
EUPHORIA (Calvin Klein

DOSTĘPNOŚĆ,
 CENA:
TUTAJ,
 24,99zł/30ml




MOJA OPINIA:Wybrałam ten zapach, ponieważ jest to ulubiony zapach mojej mamy
i
 stwierdziłam,że na letnio-jesienny czas będzie dla mnie idealny.Miałam okazję wąchać oryginalny zapach Euphoria
i
 muszę przyznać, że ten idealnie go odwzorowuje. Nie każdemu może się on spodoba. 

Z pewnością należy do zapachów cięższych, które nadają się na chłodniejsze dni,jednak
nie
 jest na tyle ciężki, żeby z niego rezygnować w letnie wieczory.
Zapach
 utrzymuje się na mojej skórze do trzech - czterech godzin, co uważam
za
 dobry czas jak za tę cenę i fakt, że na ogół perfumy trzymają się u mnie
do
 dwóch, maksymalnie trzech godzin.








Podsumowując: Wybór uważam za udany i na pewno skuszę się kiedyś na zakup

innych odpowiedników z strony Nicole.



0 komentarze: