Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - PINK HIBISCUS

11:50 Anonimowy 9 Comments

Każda kobieta ma chyba swój ulubiony kwiat. A może jednym z nich jest hibiskus?


OPIS PRODUKTU:
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: kwitnący hibiskus.

Bardzo dekoracyjny, oszałamiający świeżym, nieco egzotycznym zapachem hibiskus
jest ceniony – między innymi za swoje lecznicze właściwości – na całym świecie.
Problem w tym, że jego pąki kwitną tylko jeden dzień. Na szczęście specjaliści
od zapachowych wrażeń mają sposób na to, aby zjawiskowy aromat hibiskusa zatrzymać
na dłużej. W różowym wosku Pink Hibiscus znajdziemy najczystszą, kwiatową esencję
– pobraną z samego wnętrza pięknych kwiatów. Dzięki Yankee Candle będziemy mogli
cieszyć się tym wyjątkowym aromatem do woli i z łatwością zamienimy wnętrze własnego
domu w egzotyczny ogród otoczony kwitnącymi hibiskusami.


MOJA OPINIA:Nigdy nie miałam okazji wąchać kwiatu hibiskusa w środowisku naturalnym,
więc nie wiem na ile wosk jest w stanie oddać jego zapach.
Sam wosk pachnie raczej jak... pączki z różanym nadzieniem! Tak, dokładnie.
Od razu jak zapaliłam go w kominku to miałam takie skojarzenie.
Zapach słodki, delikatnie kwiatowy. Na pewno nie męczy, czy nie mdli.
Po dłuższym paleniu czułam nieco mydlany zapach, jednak nie przeszkadzał
mi on kompletnie. Temu woskowi oddaję miano najlepszego kwiatowego zapachu.




DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:

Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.

Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Raczej zapach nie jest do końca dla mnie, wolę bardziej owocowe niż kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo widzę cudowny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego wosku, ale myślę że zapach przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo przypadł mi on do gustu :) I uwielbiam też herbatki z hibiskusa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to bardzo fajny zapach. Ja obecnie jestem zauroczona pink grapefruit ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś coś z hibiskusem i wiem, że bardzo lubiłam ten zapach :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat po ten zapach nie sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten wosk i jest jednym z moich ulubionych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń