Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - SHEA BUTTER

10:15 Anonimowy 8 Comments

Szukasz otulającego, słodkiego zapachu na wieczory z książką? Mam coś dla Ciebie!



OPIS PRODUKTU:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: masło shea.

MOJA OPINIA:

Nie miałam jeszcze okazji wąchać prawdziwego masła shea w czystej postaci,
więc nie wiem ile ten zapach naprawdę ma wspólnego z nim, jednak wiem,
że zapach jest bardzo kremowy, słodki, jednak nie przytłacza i nie mdli.
Zdecydowanie jest to faworyt na wieczorny relaks z książką, kawą w dłoni.
Zapach sprawia, że czuję się jakbym siedziała w cieplutkim swetrze, otulona
zapachem i miękkością.
Na pewno będę po ten zapach sięgać częściej w okresie jesienno-zimowym,
bo wtedy będzie idealny.


DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:
Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.
Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Takie kremowe zapachy najlepsze są na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale chyba wolałabym go wąchać jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i wkrótce go mam zamiar poznać, wtedy osobiście wyrobię sobie zdanie o jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie go wygrałam i myślę, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale jeszcze nie paliłam. Czekam na odpowiedni moment :D Jeszcze nie paliłam takiego kremowego zapachu, mam nadzieję, że mi się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nierafinowane masło shea nie ma ładnego zapachu raczej. Ale miałam rafinowane o słodkim zapachu, więc jeśli tak pachnie, to całkiem przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń