Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - GARDEN SWEET PEA

13:07 Anonimowy 12 Comments

 Kolejny wpis, w którym prezentuję Wam zapach od Yankee Candle. Tym razem
coś lekkiego, kwiatowego, słodkiego - czyli to co lubię.


OPIS PRODUKTU:
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: groszek pachnący, gruszka, brzoskwinia, frezja oraz drzewo
różane.

Pachnący groszek romantycznie pnący się po drewnianych, sielskich sztachetach
ugiętego pod ciężarem mchu płotka to cudownie ciepły obrazek kojarzący się ze spokojnym
życiem na cichej prowincji. A kiedy do tego rysunku dorzucimy dostojną frezję, dojrzałą, 
kusząca słodkim nektarem brzoskwinię, zapach gruszkowego miąższu i esencję wyciekającą
wprost z kwiatów różanego drzewka – wtedy otrzymamy portret aromatu idealnego:
przytulnego, kwiatowego, ogrodowego! Tak właśnie rysuje się kompozycja Garden 
Sweet Pea – kusząca mnogością składników cudem zamkniętych w małej, woskowej
tarteletce.

MOJA OPINIA:
Urzekł mnie ten wosk już samym kolorem.
Pachnący groszek bardzo często wyrasta w moim ogródku i uwielbiam ten zapach,
zatem byłam ciekaw, czy wosk chociaż trochę mu dorównuje.
Przez opakowanie nie pachnie zbyt przekonująco, więc odkładałam go i odkładałam.
W końcu stwierdziłam, ze mam ochotę na coś lekkiego, kwiatowego...
Trochę nieprzekonana wkruszyłam odrobinę do kominka i czekałam na to, co poczuje
mój nos kiedy wosk się stopi.
Wyszłam na chwilę z pokoju, a kiedy weszłam zaciągnęłam się zapachem i...oniemiałam.
Słodki, kwiatowy i jak najbardziej "groszkowy" zapach, który był naprawdę delikatnym,
letnim zapachem.
Dokładnie tak pachnie ozdobny groszek, który znam już od lat, nawet będąc brzdącem
miałam zawsze przed domem taki groszek w wielkiej, glinianej misie.
Zdecydowanie ten zapach mnie uwiódł!

DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:

Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.

Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

12 komentarzy: