Obserwatorzy:

YANKEE CANDLE - A CHILD'S WISH

12:47 Anonimowy 11 Comments

Dzisiaj kolejny wosk od Yankee Candle. Ostatnio naprawdę naszła mnie znowu faza
na wypalanie wosków. To chyba dlatego, że moje problemy z bólami głowy trochę
ustały (po zakończeniu roku szkolnego, ciekawe prawda? :D) i w końcu mogę rozpylać
w swoim pokoju zapachy.


OPIS PRODUKTU:
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic.
Wyczuwalne aromaty: delikatna i ciepła kwiatowa bryza, górska lilia oraz bursztyn.

Kompozycja beztroska jak zabawa w gronie małoletnich przyjaciół i gwarantująca
poczucie bezpieczeństwa kojarzące się z pełną miłości opieką kochanych rodziców.
Pachnąca najpiękniejszym bukietem kwiatów – ale nie tym, który kupić można w osiedlowej kwiaciarni! Pąki zamknięte w wosku A Child's Wish to płatki ozdabiające wszystkimi kolorami
tęczy wiosenną łąkę – nasz ulubiony plac dziecięcych zabaw i miejsce, do którego z czułością wracamy wspomnieniami. A Child's Wish to powrót do dzieciństwa – sielskiego, beztroskiego, czeszącego jasne włosy świeżym wiatrem. To kompozycja cudowna, radosna i bezpieczna
– idealna dla marzycieli i idealistów.

MOJA OPINIA:Generalnie to chyba pierwszy wosk, któremu nie potrafię przypisać
konkretnego zapachu typu mango, czy coś.
Paląc go mam przed oczami lata dzieciństwa.. Bieganie w trawie, wśród dmuchawcy,
zielonej trawy.. Tak beztrosko, ciesząc się po prostu taką swobodą i wolnością.
Na pewno bardzo świeży zapach, nieco słodki i kwiatowy, jednak bardzo delikatny,
stonowany, nie nachalny.
Zapach idealnie nadaje się na cieplejsze dni, gdyż swoją delikatnością nie przyprawi
nas na pewno o mdłości, jak to niestety może być z mocnymi zapachami.
Zdecydowanie jest to mój faworyt obecnie.



DOSTĘPNOŚĆ, CENA PRODUKTU:

Sklep goodies TUTAJ, cena 7zł.

Na stronie goodies znajdziecie również inne niepowtarzalne produkty Yankee - TUTAJ.

11 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie zapach :) I piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. górska lilia musi pachnieć cudownie. nie wiem czemu nigdy nie używałam wosku. może dlatego że dla mnie te wszystkie cuda wianki są jak czarna magia ;) ale mnie zaciekawiłaś tym nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraziłaś mnie tymi woskami,a jeszcze bardziej moją córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę zachęcająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie wosków nie używam, ale ciekawe te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  6. Z opisu zapach mnie intryguje, na pewno go chcę poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sama nazwa świetne brzmi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz ! Będę musiała sobie kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagroda dotarała:) dziekuje na razie sie pochwaliłam na FB ale post tez bedzie;) dzieki :)

    OdpowiedzUsuń