Obserwatorzy:

TAG - MOJE BLOGOWE SEKRETY

11:27 Anonimowy 9 Comments

Dzisiaj taki luźniejszy post, a mianowicie przychodzę do Was z TAGiem, który widziałam u Whatki i bardzo mi się spodobał :    



1. Jak długo prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga regularnie prowadzę od lutego 2014 roku. Nie mam określonego rytmu publikowania
postów. Staram się robić to regularnie, ale różnie z tym bywa.

2. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?

Część tak, część nie, jednak nie ukrywam tego.

3. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Robię to wiele razy dziennie, ciężko podać konkretną liczbę.
Generalnie to włączając przeglądarkę ładuję zarówno Facebooka
jak i bloga.


4. Masz jakieś rady dla początkujących blogerek/blogerów?
Przede wszystkim, aby pisać z pasją o tym, co naprawdę nas interesuje
i o czym naprawdę mamy pojęcie.
Wchodząc na bloga od razu widać, czy został on stworzony z pasji, czy wyłącznie
dla zysków.      


5. Posty jakiego typu interesują Cię u blogerek?
Lubię głównie posty o kosmetykach - nowości, denka, recenzje,
ale również czytam kilka blogów z przemyśleniami.

6. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Czasami tak, jak każdy chyba, ale jest to ta pozytywna zazdrość.
Zazdroszczę sukcesów jakie niektóre blogerki osiągają, zazdroszczę
spotkań na których mogą być, zazdroszczę wielu produktów które są
dla mnie na dzień dzisiejszy nieosiągalne, zazdroszczę ilości obserwatorów,
zazdroszczę niektórych współprac.
Ale z drugiej strony wiem, że jak będę zdeterminowana i będę wytrwała
to kiedyś osiągnę coś swojego.


7. Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków/ubrań, a co za tym idzie,
wydajesz więcej pieniędzy?

Zdecydowanie! Chociaż ten największy bum chęci posiadania wszystkiego
co pokazuje się na blogach już minął to i tak wiele rzeczy kupuję właśnie
pod wpływem blogów, czy youtube.

8. Miałaś jakiś sposób na rozpowszechnienie bloga?
Przede wszystkim zaglądanie na inne blogi i komentowanie tam,
ale również dodawanie postów na grupy blogerskie na Facebooku.
Sporo również dały na pewno rozdania i konkursy.

9. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Blogowanie naprawdę dużo zmieniło nie tylko w moim życiu, ale wiele we mnie.
Zaczęłam większą uwagę przywiązywać do dbania o siebie, do ogólnego wyglądu.
Nauczyłam się również bardzo wielu rzeczy np. czytania składów, wybierania odpowiednich
produktów, postaw makijażu.
Na pewno zmieniłam się również ja - stałam się pewniejsza siebie, nie boję się nawiązywać
kontaktów z ludźmi, których również sporo podczas przygody z blogowaniem poznałam.
Miałam również możliwość poznania nowych firm, kosmetyków, produktów.
 

10. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Czy czerpię... Zbyt dużo powiedziane. Raczej polega to na tym, że chcę
się dzielić swoją opinią i wiedzą.


11. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, że chciałaś go usunąć?
Jak na razie nie i mam nadzieję, że to nie nadejdzie.

12. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Blogowanie na siłę, bez pomysłu, bez wiedzy, pisanie o czymś o czym
tak naprawdę ma się tyle pojęcia co ja o tańcu, bądź blogowanie wyłącznie
z założeniem korzyści.


13. Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
Rzecz jasna, że ja. Fotografia to mój drugi konik ;)

14. Ile zajmuje Ci przygotowanie posta?
To w sumie zależy od tego o czym piszę, ale średnio to około 3 godzin.
Zdjęcia przygotowuję sobie w dzień "weny", wtedy fotografuję od razu
kilka produktów i później tylko muszę napisać do tego tekst.

15. Jak przerabiasz zdjęcia?
Robię to bardzo rzadko, ale jeśli już to dodaję kontrastu, wyrównuję
poziom jasności i niekiedy kadruję. Używam do tego PhotoScape.

16. Czy nadal uważasz swoje fotografowanie za amatorskie?
Tak, pomimo, że zajmuję się fotografią od około 8 roku życia to nadal
uważam się za amatorkę.


To by było na tyle :) Każdy kto chce zamieścić ten TAG u siebie niech
to zrobi. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie bloga to pytajcie!

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają odpowiedzi, takie szczere

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze tego konika do fotografii to takie moje niespełnione marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten tag! Ja też prowadzę bloga od lutego 2014r ;)
    Również przerabiam zdjęcia w Photoscape.

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, miło się czytało :) Ze wszystkim się zgodzę, ale szczególnie z punktem 12. Jak czasem widzę jak dziewczyny piszą o totalnych pierdołach lub też o czymś kompletnie niezwiązanym z blogiem, bo np. dostały saszetkę przypraw do przetestowania... Też nie mam do tego siły :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoich fotek nie przerabiam. Dodaję tylko podpisy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mi się czytało :) sporo się o Tobie dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam Photoscape, bo nie zawsze chce mi się grzebać w photoshopie. To strasznie fajny programik o wbrew pozorom dużych możliwościach :)

    OdpowiedzUsuń