Obserwatorzy:

ODŻYWKA DO WŁOSÓW ULTRA DOUX - DROŻDŻE PIWNE I OWOC GRANATU

09:08 Anonimowy 11 Comments

Dawno nie było postów z produktami włosowymi, więc czas to nadrobić.

OPIS PRODUKTU:
Nowa receptura Garniera dla włosów pozbawionych energii.
Innowacyjna formuła odżywki do włosów cienkich łączy dwa naturalne składniki:
drożdże piwne i granat, nadając włosom objętość i energię.

CENA PRODUKTU:
ok. 10zł / 200ml

SKŁAD PRODUKTU:

Aqua/Water, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium
Methosulfate, Alcohol Denat., Hydroxypropyl Guar, Hydroxycitronellal, Faex/Yeast Extract,
Limonene, Benzoic Acid, Benzyl Salicylate, Linalool, Punica Granatum Extract, Caprylyl
Glycol, Persea Gratissima Oil / Avocado Oil, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Glycerin,
Parfum/Fragrance

 



MOJA OPINIA:
Odżywka znajduje się w jasnoróżowej, miękkiej butelce z zamknięciem na "klik"
charakterystycznym dla wszystkich odżywek Garnier z tej serii.
Produkt jest dość gęsty jednak nie ma problemu z rozprowadzaniem go na włosach.
Bardzo przyjemnie pachnie - słodko, jednak w tle jest lekka nuta kwaskowatości.
Włosy po niej są gładkie, dociążone i lekko nawilżone, jednak na pewno nie dodaje
objętości jak to zapewniał producent.
Odżywka również nie należała do wydajnych, ponieważ skończyła mi się po niecałych
trzech tygodniach przy codziennym użytkowaniu, a na przykład jej morelowy brat był
ze mną prawie dwa miesiące.

Podsumowując:
Nie wrócę raczej do tej odżywki, ale na pewno będę chciała wypróbować
pozostałe odżywki z serii Ultra Doux.

11 komentarzy:

  1. Lubię odżywki tej firmy, szkoda że u Ciebie nie do końca się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nidy nie miałam tej odżywki, ale w sumie chętnie wypróbuję bo nie zalezy mi na objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio pomyślałam, żeby wypróbować odżywki z tej serii, używałam i teraz też ją mam tylko tej z awokado i jest bardzo fajna. Wiadomo, że jeśli chodzi o włosy, to trzeba raczej samemu sprawdzać i próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie miałam nigdy z Garniera odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji nie miałam, a na ogół odżywki garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu skusić się na odżywkę z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię odżywki z Garniera, są całkiem przyjazne, tej nie miałam bo nigdy nie potrzebowałam objętości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej serii inną odżywkę i u mnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ne miałam tej odżywki, ale raczej się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie znam, ale wersję z awokado bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej firmy jeszcze nic nie mialam

    OdpowiedzUsuń