Obserwatorzy:

LE PETIT MARSEILLAIS - POCZUJ SIŁĘ PROWANSJI

11:02 Anonimowy 9 Comments

Chyba już każdy miał okazję poznać firmę Le Petit Marseilliais i na pewno wiele z Was
miało już przyjemność używać ich żeli pod prysznic, czy mleczek.
Jeśli jeszcze nie miałaś okazji to zapisz się do Ambasadorek LPM i czekaj na kolejne akcje!




Jak zawsze paczka od  Le Petit Marseilliais była cudownie zapakowana!
Bardzo podoba mi się zarówno samo pudełko, które już znalazło zastosowanie w pokoju,
jak i dbałość o wszystkie szczegóły wnętrza.




A paczce ambasadorki znalazł się żel pod prysznic, 2w1 żel i płyn do kąpieli, opaska
na oczy, list, przewodnik po kampanii, a także próbki dla przyjaciół.



Naszym zadaniem było założyć opaskę na oczy i nie odsłaniając zapachu żeli
odgadnąć, czym pachną żele Le Petit Marseilliais.
Pierwszy - cytryna z werbeną udało mi się od razu zgadnąć, ponieważ skojarzyłam
zapach z cukierkami od Verbeny.
Drugi zapach był bardziej tajemniczy - wyczułam grejpfuta, ale nieśmiałej pomarańczy
już nie.


Próbki oraz karty z hasłem rozdałam już swoim przyjaciołom i rodzinie. Bardzo się ucieszyli!
No, bo kto nie lubi takich prezentów?




Teraz przejdę do recenzowania obu produktów.



Żel pod prysznic i do kąpieli




OPIS PRODUKTU:

Żel pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais Hydrate et Rafraichit Douche & Bain
Extra Doux Orange & Pamplemousse `Pomarańcza i grejpfrut` sprawia, że prysznic i kąpiel
to chwila prawdziwej przyjemności. Obfita, łatwa do spłukiwania piana delikatnie myje skórę uwalniając tonizujący i słoneczny zapach. Pikantne akcenty cytrusowe zadowolą całą rodzinę.
1 produkt - 2 zastosowania. Lekka formuła delikatnie oczyszcza, idealnie nadaje się zarówno
pod prysznic, jak i do dłuższej, relaksującej kąpieli. Skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais Hydrate et Rafraichit Douche & Bain
Extra Doux Orange & Pamplemousse `Pomarańcza i grejpfrut` zawiera naturalne składniki,
nie zawiera parabenów, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.


SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Citrus Aurantium
Dulcis Fruit Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Hydroxypropyl Guar
Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lauryl Alcohol, Polyquaternium-7, Propylene Glycol,
Ammonium Chloride, Ammonium Sulfate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate,
Parfum, Limonene, Linalool, CI 15985, CI 19140. PARABEN FREE

CENA PRODUKTU:
Ok. 19zł / 650ml



MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w miękkiej, plastikowej, płaskiej butelce o pojemności 650ml.
Zamykany jest na standardowy zatrzask typu 'klik'. Na samym zatrzasku jest wytłoczony
uroczy znak samej firmy - siedzący chłopiec. Tak przy okazji to nakrętkę możecie
wykorzystać później jako pieczątka - dzieciaki na pewno będą zadowolone! :)
Sama butelka jest bardzo wygodna, ponieważ posiada na bokach wytłoczone 'rąbki'
przez co nie wyślizguje się z dłoni podczas kąpieli.
Pomimo, że nie jest przezroczysta to ilość produktu możemy sprawdzić patrząc pod światło.
Produkt ma cudownie wyczuwalny zapach grepfruta! Pomarańcza chowa się nieśmiało
w tle.
Używałam go jako płyn do kąpieli i tworzył przepiękną, gęstą i naprawdę obłędnie pachnącą
pianę. Zapach co prawda nie utrzymuje się na ciele, natomiast w łazience już tak.
Żel nie wysuszał mi skóry, nie podrażniał, ani nie powodował żadnego uczulenia.



Delikatny żel pod prysznic



OPIS PRODUKTU:

Żel pod prysznic Le Petit Marseillais `Werbena i cytryna` delikatnie oczyszcza i nawilża
skórę. Lekka i łatwa do spłukania piana uwalnia słoneczny zapach. Twoja skóra pozostaje
miękka, nawilżona (nawilża górne warstwy naskórka) i odświeżona.
Werbena jest najbardziej znanym w Europie geranium. Olejek z werbeny uspokaja i relaksuje.
Bogata w witaminy C, cytryna jest znany z właściwości stymulujących.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais zawiera naturalne składniki, ma neutralne
pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sucrose Cocoate,
Verbena Officinalis Leaf Extract, Citrus Limon Peel Oil, Polysorbate 20, Cocamide Mea,
Lauryl Glucoside, Disodium Cocoamphodiacetate, Ceteareth-60 Myristyl Glycol,
Polyqyaternium-7, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Disodium EDTA, Sodium Glycolat,
Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citral, Limonene, Linalool,
CI 14720, CI 19140


CENA PRODUKTU:

Ok. 13zł / 400ml




MOJA OPINIA:
Opakowanie tak samo jak wyżej, tylko o pojemności 400ml.
Produkt ma bardziej intensywny zapach niż jego brat i zdecydowanie od razu można
wyczuć zarówno nuty werbeny jak i cytryny. Na pewno jest to zapach idealny
do wiosenno-letnich kąpieli. Tutaj po wyjściu z kąpieli jeszcze przez jakiś czas
wyczuwałam go na swoim ciele.
Niesamowicie się relaksowałam podczas kąpieli z jego udziałem! Pomimo, że ma lekko
żelowo-wodną konsystencję to pienił się doskonale.
Używałam go jako typowego żelu pod prysznic. Odświeżał, mył i ładnie pachniał,
czyli to czego wymagam od żeli pod prysznic.
Był średnio wydajny, jednak na pewno będę do niego sięgać, bo takie chwile relaksu
są warte tej niewielkiej ceny!


Podsumowując: Polubiłam oba z tych produktów. Żel cytryna i werbena na pewno
jeszcze zakupię.

9 komentarzy:

  1. Ja też z obu wersji byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod względem zapachu oba produkty wypadły pozytywnie w moim odczuciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dostałam to pudełko. Dla mnie bardziej odpowiada żel z grejpfrutem i pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam się dostać do tej kampanii ale znów sie nie udało... więc wygrzebałam z zapasów żel brzoskwiniowy LPM i upajam się zapachem :) Świetnie pachnie, tylko jest mało wydajny, ale to mu mogę wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam żel werbena i cytryna. Tej cytrusowy dopiero zaczynam stosować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zapachy, oba mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń