Obserwatorzy:

EKOLOGICZNY SZAMPON DO WŁOSÓW, I LOVE MY PLANET, YVES ROCHER

10:42 Anonimowy 12 Comments

Recenzje szamponów pojawiają się na moim blogu dość rzadko, a wynika to stąd,
że jestem wierna od dłuższego czasu szamponowi babydream (wersja z lewem)
i nie mam potrzeby testowania nowych. Jakoś w grudniu jeszcze skusiłam się jednak
na szampon Yves Rocher, o którym chcę Wam dzisiaj trochę więcej powiedzieć.


OPIS PRODUKTU:
Ekologiczny szampon do włosów to kosmetyk z europejskim certyfikatem jakości Ecolabel.
Szampon zapewnia włosom miękkość, wygładzenie i niesamowity blask, a pobudzający
cytrusowy zapach sprawia, że codzienne chwile pielęgnacji są bardzo przyjemne.
Szampon z delikatnością oczyszcza i pielęgnuje włosy, będąc jednocześnie produktem
przyjaznym dla środowiska. Produkt powstał z zachowaniem zasad poszanowania i ochrony środowiska: receptura łatwo biodegradowalna, opakowania w całości podlegające recyklingowi, sposób produkcji chroniący środowisko. Szampon nadaje się do codziennego stosowania
do każdego rodzaju włosów. (więcej)


CENA PRODUKTU:
ok. 15zł / 300ml

SKŁAD PRODUKTU:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate,
Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid, Citrus Medica Limonium Juice, Tocopherol.


MOJA OPINIA:
Szampon znajduje się w przezroczystej, jasnozielonej, gumowej butelce zamykanej
'na klik'. Butelka jest miękka i bardzo wygodna w użytkowaniu.
Producent na opakowaniu zaznacza, że butelka nadaje się do recyklingu.
Otwór przez który wydobywa się szampon jest idealny dla jego konsystencji.
Produkt ma lekką, żelową konsystencję, dzięki czemu nie obciąża włosów.
Zapach to połączenie świeżych cytrusów i lekkiej nuty słodkości.
Produkt należy zużyć w sześć miesięcy od otwarcia.
Aplikacja nie sprawia problemu. Produkt doskonale się pieni, ale również ze spłukaniem
nie ma najmniejszych problemów.
Włosy są oczyszczone, sypkie, lekkie, a także lekko odbite od nasady.
Używałam tego szamponu przez cały miesiąc, codzienne i nie zauważyłam żadnego
podrażnienia skalpu wysuszenia (pomimo SLSów), reakcji alergicznej, ani innych
niepokojących objawów.


Podsumowując: Ja jestem zadowolona z użytkowania tego szamponu. Nie mam sklepu
Yves Rocher stacjonarnie, ale jestem pewna, że za jakiś czas zrobię zamówienie w sklepie
internetowym i chętnie wypróbuję również inne ich szampony.

12 komentarzy:

  1. Nie mam nic z tej firmy,ale jak będę tylko w Poznaniu to polecę do ich sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekologiczny szampon? :) Nie słyszałam nigdy o takim ani o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny i cena też nie z kosmosu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go kiedys lubilam i rozwazam powrot do niego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go zamówić ale włożyłam do koszyka szampon do włosów brązowych z YR zamiast niego. Teraz wiem, że źle zrobiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od pierwszego uzycia zakochalam sie w szamponie YR ale z olejkiem jojoba, zawsze do niego wracam. Tego jeszcze nie probowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten szampon,ale moje włosy są po nim tak splątane,że nie mogę ich rozczesać.Zapach piękny,włosy czyściutkie ale czesanie po nim to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tego szamponu, ale jakoś produkty tej firmy do mnie za bardzo nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś wypróbuję, choć kiedyś miałam inny szampon YR i był taki sobie. Może ten lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt. Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń