Obserwatorzy:

DENKO #11 - MAJ

11:14 Anonimowy 12 Comments

Niedawno pokazywałam Wam nowości, więc czas również i na denko.
W tym miesiącu udało mi się dość sporo zdenkować :)

ZIELONY - kupię,
ŻÓŁTY - może kupię/zastanowię się/kiedy będzie potrzebny to kupię,
CZERWONY - nie kupię.





Delikatny żel 2w1: pod prysznic i do kąpieli (recenzja) - kocham zapach grejpfruta,
więc zdecydowanie był to mój ulubiony dodatek do kąpieli :)

Żel do golenia, Skino - stały bywalec w moim domu, bo wszyscy go lubimy.

Pianka do golenia dla Pań, Venus - przepięknie pachniała i sprawiała, że proces golenia

był bardzo przyjemny.


Mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem, Bingospa - świetny produkt do oczyszczania
twarzy, na pewno niedługo napiszę o nim więcej.

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy, Ziaja (recenzja) - mój ulubiony peeling do tej
pory. Na pewno będę wracać do niej jeszcze nie raz.

Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie, Ziaja
- niedługo napiszę o nim coś więcej.

Płyn micelarny, bebeauty (recenzja) - tani i świetny micelek. Uwielbiam go i ja i moja mama.



Oliwa z oliwek - zużyłam go olejowania włosów, moja ulubiona.

Olej rycynowy - używałam go na skalp, aby wzmocnić cebulki swoich włosów.
Sprawdził się bardzo dobrze.

Szampon do włosów, Yves Rocher - pojawił się w ulubieńcach już, a więcej o nim niedługo.


Antyperspirant, Ziaja - mój ulubiony, pojawia się w każdym denku.

Zmywacz do paznokci z pompką, Poezja komfortu - bardzo fajny zmywacz, który miał
wygodną pompkę (taką jaką mają zmywacze bebeauty). Zmywał lakiery bez problemu.

Zmywacz do paznokci, Isana - chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Uwielbiam
i już mam kolejne opakowanie.

Perfumy cytrynowe, Alterra - bardzo cytrynowy zapach, który ja uwielbiałam.
Nie utrzymywały się na ciele zbyt długo.



Arganowe masło do ciała, The Body Shop (recenzja) - chętnie bym wypróbowała inne
wersje zapachowe.

Uniwersalny krem, Nivea - chyba również wszyscy znają. U mnie w domu zawsze stoi
w łazience.


Cienie do powiek Satin DUO, Virtual (recenzja) - było to moje ulubione duo na co dzień.

Eyeliner w żelu, Avon - średniak, który bardzo szybko wysechł niestety.

Podkład Skin Balance, Pierre Rene - zdecydowanie mój ulubiony podkład.


A jak tam Wasze denka? :)

12 komentarzy:

  1. znam jedynie paste ziaji którą bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spore denko i widzę sporo dobrych kosmetyków :) mam ten podkład Skin Balance, chwale go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel LPM z Pomarańczą i grejpfrutem też przypadł mi do gustu. Piękny zapach i gęsta pianka to jest to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny BeBeauty i Skin Balance bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel do mycia twarzy z BingoSpa się u mnie nie sprawdził - ściągał mi skórę :/ Za to lubię też micela BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj listonosz przyniósł mi nagrodę z konkursu :) pięknie zapakowaną oprócz wygranej firma PILOMAX wysłała mi jeszcze dodatkowo niespodziankę :))) dwa serum do dojrzałej skóry głowy i włosów. Bardzo mnie ucieszyła ta niespodzianka :) Zapakowane było bardzo ślicznie :). Postaram się jeszcze napisać coś więcej po wypróbowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmywacz Isany i uniwersalny krem Nivea zawsze muszą być w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten podkład, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń