Obserwatorzy:

TESTOWANIE

13:47 Anonimowy 6 Comments

Dzięki uprzejmości Pana mgr farm.Waldemara Raduckiego z Manufaktury Aptecznej
będę miała okazję przez najbliższy czas testować 100% olej arganowy.
Oczywiście moja włosomaniacza dusza zapragnęła przetestować go dokładnie na włosach,
ale znając mnie na samych włosach się nie skończy. Nie mniej jednak chciałabym
podziękować za zaufanie i profesjonalne podejście do blogera :)
Kontakt z firmą jest bardzo sprawny, a paczkę dostałam bardzo szybko.





6 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz możliwość przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania, moje włosy kochają olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania. Ja już sprawdzałam olej arganowy na moich włosach i wypada fenomenalnie, życzę tego samego :)

    OdpowiedzUsuń