Obserwatorzy:

NOWOŚCI STYCZNIA

16:50 Anonimowy 13 Comments

Nowy rok zaczęłam bardzo pozytywnie i udało mi się już spełnić wiele
pozycji z mojejvwhishlisty, co mnie przeogromnie cieszy.
Dzisiaj nadszedł czas na zaprezentowanie Wam zdobyczy z stycznia,
których było kilka, jednak nie bardzo dużo. Kto śledzi mojego instagrama
mógł już część z nich zobaczyć :)





- Żel pod prysznic i mydło Isana (Pingwinek jest taki uroczy, że i ja uległam!)
- Peeling Bielenda (recenzja)


- Maska do włosów Blueberry Kallos (pozycja z chciejlisty)
- Gumki do włosów invisibobble


- Pianka do włosów taft (wygrana w rozdaniu u graotrend)
- Peeling do ciała Blossom (wygrana w rozdaniu u graotrend)
- Dwie miniaturki odżywki Aqua Light Pantene (wygrana w rozdaniu
u graotrend)


- Naturalne mydełko (wygrana w rozdaniu u graotrend)
- Mydełko (wygrana w rozdaniu u graotrend)
- Próbki żelu Playboy (wygrana w rozdaniu u graotrend)
- Płytka do stempli (wygrana w rozdaniu u graotrend)


- Szampon ułatwiający rozczesywanie babydream
- Olejek babydream
- Olej rycynowy

Zamówienie z ekobieca.pl :
- Olej kokosowy KTC
- Podkład Bourjois Healthy Mix nr.53 (pozycja z chciejlisty)
- Pędzel Hakuro H50 (pozycja z chciejlisty)
+ w gratisie dostałam pomadkę Vital Radiance nr. 46


Woski Yankee Candle ze sklepu goodies.pl  (pozycje z chcielisty)
- Merry Berry
- Cassis
- Aloe Vera
- Shea Butter
- Icicles


- Tonik zwężający pory na dzień/na noc (kupiła mama, ją piekła po nim buzia to dostałam ja)
- Zestaw do brwi Oriflame


To by było na tyle. A jak tam Wasze nowości? Może coś Was szczególnie interesuje?

13 komentarzy:

  1. Chciałabym tego Kallosa i ten olej kokosowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne produkty :)
    bardzo ciekawią mnie niektóre zapachy z yc oraz ten zestaw do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o zainteresowaly mnie te gumki do wlosow, mam geste wlosy i potrzebuje do nich dobrej gumki :)

    modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :)
    Kallos musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tonik z Ziajki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam olej kokosowy, a pędzle z Hakuro bardzo lubię :3 Woski też są cudowne, pięknie pachnie po nich w domu :D U mnie pingwinek już wykończony, zostało mi jeszcze tylko mydło do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę mój ulubiony szampon Babydream :) Żel z pingwinkiem niedawno mnie kusił w Rossmannie, ale byłam nieugięta:D Gdybym nie miała tylu żelowych zapasów na pewno byłby mój:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie przeurocze opakowania z pingwinkiem! a maski kallosa uwielbiam, chociaż tej jeszcze nie testowałam :)


    klikniesz w ost. poście lub baner oasap? [ mała x mi ] z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tych samych produktów z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzel z hakuro, najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń