Obserwatorzy:

NOWOŚCI LISTOPADA I GRUDNIA

16:16 Anonimowy 12 Comments

Dzisiaj przyszła kolej na zaprezentowanie Wam tego co wpadło do moich zbiorów, zarówno
kosmetycznych jak i tym razem kilka nie kosmetycznych, z przeciągu listopada i grudnia.


- Olejek pod prysznic melon i gruszka Isana (Rossmann)
- Zmywacz Isana (Rossmann)
- Antyperspirant Ziaja (Rossmann)


- Zestaw do konturowania twarzy Lovely (Rossmann 1+1)
- Zestaw korektorów wibo (Rossmann 1+1)
- Tusz do rzęs Lovely (Rossmann 1+1)


- Lakier o fakturze piasku nr.5 wibo (Rossmann 1+1)
- Lakier imitujący skórę nr.3 i nr.4 wibo (Rossmann 1+1)


- Szampon zwiększający objętość DeBa (wygrana u moje-buble)
- Krem do rąk DeBa (wygrana u moje-buble)
- Olejek do włosów olejki orientalne Marion (wygrana u moje-buble)


- Algi Algo (wygrana u moje-buble)
- Suplement diety Vitalsss (wygrana u moje-buble)
- Pomadka ochronna granat Alterra (wygrana u moje-buble)


- Antycellulitowa maska do ciała (wygrana u moje-buble)
- Ampułki nawilżające Rival se Loop (wygrana u moje-buble)
+ Limonkowa świeca, której nie ma na zdjęciach :C


- płyn micelarny bebeauty (Biedronka)
- żel do higieny intymnej (Biedronka)


- Matujący krem nawilżający Eucerin (wygrana u Zdrowa i piękna)
- Aktywny krem na noc Eucerin (wygrana u Zdrowa i piękna)


- Lakier do paznokci Eveline 922 (prezent - wigilia klasowa)
- Krem do cery normalnej i suchej masło kakaowe Zaiaj (prezent - wigilia klasowa)
- Masełko do ust kokosowe NIVEA (prezent - wigilia klasowa)


- Serum w ampułkach (z jakiegoś konkursu, nie pamiętam niestety)


- Podkład nawilżający Pierre Rene (Drogeria)
- Odżywka do paznokci z proteinami jedwabiu (Chiński)
- Pomadka do ust BAOLISHI 02 (Chiński)



Wygrana w rozdaniu u by Carol : 3
Przepięknie zapakowana, zawierająca w sobie gratisy!
- Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem Ziaja
- Kokosowy krem do rąk i paznokci sweet secret Farmona
- Różowy lakier-kredka do paznokci
- Wosk Yankee Candle Snowflake Cookies (wykreślony już z wishlisty!)
- Gwiazdka musująca do kąpieli
- Ręcznie robione mydełka nagietkowe
- Maseczka do twarzy nawilżająca Lirene
- Próbki kremu z Yves Rocher
Jeszcze raz dziękuuuuuję!



- Książka Anwen

- Czarna kopertówka (brakowało mi zwykłej, czarnej, małej kopertówki, więc w końcu się w nią zaopatrzyłam!)



- Kozaki zimowe (skórkowe kozaczki, które udało mi się kupić taniej o 50% :) )


Modyfikuję moją 'toaletkę' i postanowiłam wymienić doniczkę dla pędzli na coś innego :D


- Zmywacz Isana (Rossmann)
- Pianka do golenia Venus melon i grejfrut (Rossmann)


- Pasta do głębokiego oczyszczania Ziaja - ente opakowanie (Rossmann)
- Szampon babydream ułatwiający rozczesywanie (Rossmann)
- Szampon babydream


- Maska Kallos bananowa (sklep fryzjerski - pozycja z chciejlisty)
- Gumka invisibobble (sklep fryzjerski)


- Jedwab Biosilk (Rossmann)
- Żel pod prysznic Isana (Rossmann)
- Antyperspirant Ziaja (Rossmann)


- Płyn do kąpieli i żel pod prysznic w jednym, 730ml.
- Lakier do paznokci Revlon Colorstay nr.130
- Dwie przepiękne kule do kąpieli (Aż szkoda je używać! Na razie są ozdobą, jak to powiedziała
Magda - "muszę dojrzeć do ich zużycia" :D )


Wygrana w konkursie essence:
- XXXL trwały błyszczyk z matowym efektem nr.05,06,07- XXXL trwały błyszczyk z efektem lustrzanego blasku nr.1,2,3,4


Woski Yankee Candle: Wild Fig, Pink Dragon Fruit, A child's wish, Shea Butter, Pink Grapefruit,
Garden Sweet Pea. (pozycje z chciejlisty)



- Żel-krem intensywnie nawilżający hydra vegetal (sklep Yves Rocher)
- Olejek migdałowy (sklep spożywczy)
- Szampon do włosów wygładzający (sklep Yves Rocher)


- Nożyczki do włosów (Rossmann)


To by było na tyle. Mam nadzieję, że ktokolwiek wytrwał do końca :D
A jak Wasze zakupy w tych miesiącach? Podrzucajcie linki! :)

12 komentarzy:

  1. Ale świetne nowości, żel pod prysznic gruszkowy z Isany mam , bardzo fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile fajności :) Jestem ciekawa szamponu YR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tego jest:) Same wspaniałości:) Kilka z nich znam,reszty jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile nowości :D Z szamponu DeBa byłam zadowolona :).
    Cieszę się, że paczuszka dotarła. Mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo nowości!

    Też mnie kusi książka Anwen!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego, muszę wybrać się po woski Yankee:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz te same lakiery ze skórzanej serii co ja! <3
    Ciekawi mnie ten zestaw do konturowania, zastanawiam się tylko czy byłby dla mojej karnacji dobry. Korektory z Wibo też fajne, choć nigdy nie umiałam takich używać...
    Kapsułki Vitalisss też mam, ale jakoś nie mogę przekonać się do brania.
    Yankee! <3 Ciekawi mnie, jak pachnie Snowflake! I te błyszczyki... Matowe nudziaki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje do każdej karnacji, bo można stopniowac :) Ja jestem bladziochem i jestem zadowolona ;D
    Na razie z tych korektorów używamy najczęściej różowego pod oczy :D One są opisane z tylu, który do czego, wiec dalabys radę :D
    Ja mam tyle 'wspomagaczy' na włosy, ze nie wiem, który brać xd

    OdpowiedzUsuń
  9. łoooł ile nowości! dawno tyle u mnie nie było :D
    swoją drogą jestem pierwszy raz i ciekawie tu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń