Obserwatorzy:

DENKO #6 - LISTOPAD I GRUDZIEŃ

13:54 Anonimowy 4 Comments

Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie tego co udało mi się zużyć przez ostatnie
dwa miesiące. W listopadzie było tego za mało, więc postanowiłam połączyć
ze sobą dwa miesiące. Nadal nie uzbierało się tego tyle ile pokazywałam w ostatnich
denkach, ale to dlatego, że rozpoczęłam używanie wielu nowych produktów.
Nie przedłużając...

ZIELONY - kupię,
ŻÓŁTY - może kupię/zastanowię się/kiedy będzie potrzebny to kupię,
CZERWONY - nie kupię.



SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY CITRUS  DETOX GARNIER - zużyła go moja mama,
ale chyba był średni, bo długo stał u nas.

SZAMPON DO WŁOSÓW CIEN - dość często gości w moim domu, przecudownie pachnie!

SZAMPON DO WŁOSÓW HAIRDREAMS - ładnie pachniał, mocno się pienił, oczyszczał włosy,
nic po za tym. Zużywałam bardzo dłuugo.


MASKA DO WŁOSÓW BIOVAX NATURALNE OLEJE - jedna z moich ulubionych masek. Więcej napiszę niedługo.

INTENSYWNA ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA MRS. POTTER'S
- szału na moich włosów
nie zrobiła... Nie zauważyłam żadnego jej działania.

ARGANOWY KREM POD PRYSZNIC Z BRZOSKWINIĄ BINGOSPA - zakochałam się
w nim! Pięknie pachniał, dobrze mył.Te "resztki" które widzicie to pozostałości z ścianek...
Sama  się zdziwiłam robiąc zdjęcie! Recenzja się pojawi.


PUDER PRASOWANY JOKO (RECENZJA)  - mój ulubieniec.

PODKŁAD W KREMIE MAX FACTOR - bardzo fajny podkład, który krył niedoskonałości.
Miałam kolor 75, bo kupiła go dla siebie mama, ale jej nie podpasował i ja dostałam. Osobiście
wybrałabym jaśniejszy odcień.

KREM BB LIRENE - chyba już tyle razy go widzieliście u mnie, że nie muszę pisać, że go kocham.


ZMYWACZ DO PAZNOKCI - najtańszy zmywacz chyba dostępny na rynku. Dobrze zmywa, jednak
delikatnie zauważyłam ostatnio przesuszoną płytkę.

LAKIER DO PAZNOKCI 591 - dawno przeterminowany, na jego powierzchni wytworzyła się oleista
warstwa. Kompletny bubel po za tym...

PERFUM HEIDI KLUM - całkiem przyjemny zapach, jednak  nie utrzymywał się zbyt długo.


PRÓBKA KREMU - zużyłam bardzo chętnie. Nie zapychał, nawilżał. Muszę się rozejrzeć za wersją
pełnowartościową.

PEELING BŁOTNY Z KWASAMI BINGOSPA - świetny peeling, który pomógł mi zwalczyć
przebarwienia na cerze walcząc jednocześnie z niedoskonałościami. Teraz mogę się chwalić cerą ;)
Więcej o nim napiszę jeszcze w osobnym poście.

JEDWAB W PŁYNIE GREEN PHARMACY - moje ulubione serum do zabezpieczania końcówek.


RÓŻ W KAMIENIU - używałam go jako bronzera. Dałam za niego grosze, a sprawdzał się doskonale.

BŁYSZCZYK POWIĘKSZAJĄCY USTA - leżał od lat... U mnie po za mrowieniem wywoływał
straszne pieczenie, więc go nie używałam.

ODŻYWKA DO PAZNOKCI CZTERY PORY ROKU - bardzo fajna odżywka. Co prawda lepiej
spisywała się do skórek niż do paznokci.


ANTYPERSPIRANT GARNIER - bardzo dobry antyperspirant o bardzo przyjemnym zapachu.

ANTYPERSPIRANT ZIAJA - czy w jakimkolwiek denku go lub jego braci zabrakło?


PŁATKI KOSMETYCZNE CAREA, PASTA DO ZĘBÓW BLEND-A-MED, PASTA DO ZĘBÓW
DENTIX7, PRIORIN EXTRA, NEOMAG FORTE, VITAMINUM B



A jak Wasze zużywanie w listopadzie i grudniu? :)

4 komentarze:

  1. Spore denko! Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję denka! Moje muszę obfotografować :D.
    Maskę Biovax bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie szampon firmy Cien, czy go można dostac tylko w Lidlu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba niestety tak, tylko Lidl.

    OdpowiedzUsuń