Obserwatorzy:

NOWOŚCI - PAŹDZIERNIK

13:52 Anonimowy 7 Comments

Witajcie!
Dzisiaj krótki i skromny post o nowościach. Nie było ich zbyt wiele, ponieważ zwyczajnie
nie mam konieczności kupowania nowych kosmetyków.
W listopadzie trochę rzeczy wpadnie do mojego koszyka, ale również będę się starała
ograniczyć.

- Żel pod prysznic Playboy generation (testowanie wizaż)






Przesyłka od Whatki
Ustaliłyśmy, że będziemy wysyłać sobie na wzajem wszelkie "bubelki", czy rzeczy, które u nas
leżą i się przysłowiowo "kurzą".
Ja swoją paczkę jeszcze kompletuję, ale już niedługo i ona wybędzie w stronę What :D
Ja otrzymałam:
- serum do ciała zapobiegające rozstępom Soraya
- żel-krem do mycia twarzy Lirene
- żel oczyszczający Garnier
- tusz do rzęs
- nudziakową kredkę do oczu
- 5 cieni do oczu
- próbkę bronzera
- bibułki matujące
- próbki (nie wiem dlaczego mam tu próbki inne niż dostałam od What xD)

Zrobiłam też maleńkie zakupy w Biedronce:
- Płyn micelarny bebeauty
- Odżywka dodająca objętości Garnier
- Płatki kosmetyczne

I "chińczyku":
- Gąbki do makijażu


Udało mi się również wygrać jedno z rozdań, gdzie nagrodą była maska do twarzy Love Me Green oraz konkurs na stronie Biovax, gdzie do wygrania była odżywka BB do włosów.


Znalazła się również przesyłka od ezebra.pl  . O kredce i błyszczyku mogliście czytać TU,
natomiast pisak jeszcze czeka z racji niesforności moich paznokci..


Jesteście czegoś szczególnie ciekawi? :)

7 komentarzy:

  1. I tak kolekcja jest pokaźna:) jak dla mnie bomba:) jestem ciekawa kilku kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości. Jestem ciekawa czy sprawdzi się u Ciebie serum Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki , ciekawa jestem mascary ; ) Nie słyszałam o niej w ogóle ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak dużo kosmetyków ! Ja wybrałam się na łowy w Rossmannie na promocję 1+1, która się bardzo opłacała, same perełki kupiłam!

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą wymianą kosmetyków, które się u Was nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ta odżywka z garniera jest straszna xd no i fajny pomysł z tą wymianką :p

    OdpowiedzUsuń