Obserwatorzy:

DENKO #3

18:21 Anonimowy 7 Comments

Hej, hej!
Zasypałam Was nowościami lipca i sierpnia... Ale nie myślcie,
że nic nie zużyłam w tym czasie. Denko będzie mniejsze niż
dwa poprzednie, ale równie pokaźne. Postanowiłam robić mniejsze
denka, ponieważ takie duże deńska Was zanudzają :P
Produkty będą na różnych tłach, ponieważ prawie całe wakacje spędziłam
u M. i tam kilka produktów zużyłam, a kilka do połowy lipca - w domu.
I nie będą uporządkowane według kategorii, trochę bałaganu będzie,
ale mam nadzieję, że i tak będzie się Wam przyjemnie oglądało.

KUPIĘ
MOŻE KUPIĘ
NIE KUPIĘ







SÓL DO KĄPIELI
- była już w domu chłopka kiedy przyjechałam. (Jego mama używa)
Bardzo fajna sól. Jeśli będę miała okazję - kupię.
BALSAM POD PRYSZNIC - mam obecnie wersję niebieską, która chyba jest nieco
gorsza, aczkolwiek na ogół nie darzę tych balsamów sympatią.

ŻEL POD PRYSZNIC PALMOLIVE - żele Palmolive lubię, wszystkie.

MYDŁO W PŁYNIE OLIWKOWE PALMOLIVE - tak samo jak żele, lubię.



PERFUMY GANIELA SAMANTI
- dostałam od mamy, lubiłam.
HYDROCORTISONUM - najlepsza maść na zmiany skórne. Na walkę z opryszczką
potrzebowała... nocy!

ZMYWACZ DO PAZNOKCI - stały bywalec moich denek. Kupię.



60 SEKUNDOWA MALINOWA MASKA DO WŁOSÓW MARION
- lubię, 
recenzja pojawi się niedługo.

PEELING GRUBOZIARNISTY BIELENDA
- również stały bywalec, kupię,
a nawet już kupiłam. (recenzja)

SÓL DO KĄPIELI ISANA - dwie różne sole (Fiołek i koniczyna, Granat i imbir).
Pierwszą zużyła mama, polubiła. Drugą ja - niestety sól jest z limitowanej edycji,
na pewno będzie idealna na zimę, bo bardzo rozgrzewa.

PRÓBKA REVITACELL - nawet nie wiem co to dokładnie było... Peelingi mają świetne!
Ale ceny straszą... 



SZAMPON ODŻYWCZY DO WŁOSÓW SŁABYCH I ŁAMLIWYCH POKRZYWA
I ŁOPIAN
- bardzo fajny szampon, chętnie do niego wrócę.

SZAMPON DLA MĘŻCZYZN SCHAUMA - nie wiem skąd się wziął w mojej siatce
z denkowiczami...

SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY NIVEA - używała kiedyś moja mama, stał i stał,
w końcu zużyłam do zmywania olejów. Sprawdził się, jednak nie kupię, bo nie mam
takiej potrzeby.

SZAMPON INTENSYWNIE ODBUDOWUJĄCY ZIAJA (RECENZJA)

SUCHY SZAMPON ORIFLAME (RECENZJA)


ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ FACELLE - chyba nie muszę nikomu nic o nim mówić.

ŻEL POD PRYSZNIC FA - świetny żel, jeśli tylko będę potrzebowała żelu, poszukam go.

ŻEL POD PRYSZNIC LPM KWIAT POMARAŃCZY - mył, szału nie robił.
Jak uda mi się odzyskać zdjęcia z komputera to będzie recenzja.


ANTYPERSPIRANT ZIAJA (SENSITIV, SOFT) - oba uwielbiam. Oprócz blokera, 
po którym mnie piekły pachy to uwielbiam całą tę serię.

ŻEL PEELINGUJĄCY DO CIAŁA - recenzja wkrótce.


ZŁUSZCZAJĄCY PEELING W KREMIE - nie zdenkowałam, nie służy mojej cerze.
Jest dla mnie zbyt słabym zdzierakiem, zostawia tłustą warstwę i zapycha.

MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE CERA SUCHA I WRAŻLIWA - również nie zdenkowałam,
wyrzucam, bo stoi chyba rok. Data na pewno już się skończyła, a do tego oczy mnie po nim
pieką i zapycha.

OLEJ KOKOSOWY - mój hit w pielęgnacji włosów, ciała i cery. Jak odzyskam zdjęcia
to pojawi się jego recenzja. Mam już drugi.
Tu przypomnę o kodzie rabatowym do sklepu zielony nurt. (szczegóły - spis treści)


PODKŁAD W MUSIE MAYBELLINE - zdenkowała mama, która go uwielbia.
Ja mam trzy z tej serii, będę używać zimą.

PODKŁAD GIORDANI GOLD - mój najukochańszy podkład. Chociaż wolę wersję
z czerwonymi cieniami na dole.

KREM BB Z AVONU - nie używany, bo za ciemny dla mnie.


PRIORIN EXTRA - zdenkowałam pierwsze opakowanie. Gdyby nie cena to chętnie
bym kupiła.
VITAMINUM B- pierwsze opakowanie. O suplementacji napiszę osobny post.



PASTA DO ZĘBÓW BLEND-A-MED, DENTIX, SIGNAL

Myślę, że nie było tego aż tak dużo. Używaliście czegoż z tych rzeczy?

7 komentarzy:

  1. Część rzeczy używałam i znam. Nie tylki CIebie pachy pieka po blokerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka. Jestem zdziwiona, że szampon Avon jest fajny. Jak od dłuższego czasu ich unikam, ale może warto wrócić do nich... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Le petit marseillais u mnie się sprawdził, polubiłam go bardzo:) żel facelle właśnie używam i jestem zadowolona.. szampony ziaji bardzo odpowiadają moim włosom, natomiast podkłąd giordani gold lubię najbardziej adaptacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. część rzeczy miałam, niektóre są mi nieznane, ten olej kokosowy mnie zaciekawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, niektóre z wymienionych przez Ciebie rzeczy używałam :)
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę Ci się tego uzbierało :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń